یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نماینده ولی فقیه در کردستان

حوزه / نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: باید برای تبیین بهتر و کامل‌تر از تاریخ انقلاب اسلامی مسئولان و متولیان امر وظیفه دارند که این مهم را مورد توجه قرار دهند و نسبت به این مهم توجه بیشتری داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی، امروز در نشست هماهنگی ستاد دهه مبارک فجر، در سنندج، اظهار داشت: تاریخ و دانستن حقایق آن برای هر کسی امری واجب است و قرآن کریم انسان‌ها را به تدبر در امور گذشتگان دعوت می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: باید برای تبیین بهتر و کامل‌تر از تاریخ انقلاب اسلامی مسئولان و متولیان امر وظیفه دارند که این مهم را مورد توجه قرار دهند و نسبت به این مهم توجه بیشتری داشته باشد.

استاد حوزه ادامه داد: در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی زمینه‌های شناخت بیشتر و بهتر نسل‌های جوان با این انقلاب و مبارزاتی که در راستای آن انجام شده است، فراهم شود.

در ادامه این نشست، اسماعیل زارعی کوشا نیز در سخنانی گفت: برای برگزاری ویژه برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی باید خلاقیت و نوآوری بسیار مورد توجه قرار گیرد و همچنین از مردم برای حضور و مشارکت در این جشن‌ها استفاده کنیم.

استاندار کردستان گفت: همچنین نباید از نقش کلیدی و حساس رسانه‌ها در تبیین ایام الله فجر انقلاب اسلامی غافل شویم، رسانه‌ها می‌توانند بخش اعظمی از تولید محتوا و… مختص به این ایام را منعکس و نشر دهند.

زارعی کوشا عنوان کرد: باید با خدمت رسانی به مردم به ویژه ساکنان این استان جایگاه انقلاب و نظام را در عمل به همه نشان دهیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha