شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ نشست خبری دبیر کل اتحادیه جهانی زنان مسلمان

حوزه/ دکتر طیبی گفت: سخنران از ۹ کشور مختلف در پنجمین همایش بین المللی بانوی مهر حضور خواهند داشت و به ارائه دیدگاه های خود در موضوع «زنان، سبک زندگی فاطمی، تمدن نوین اسلامی» می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، دکتر طیبی دبیر علمی پنجمین همایش بین المللی بانوی مهر امروز در نشست خبری گفت: این همایش با همکاری جامعة المصطفی و با هدف الگوگیری از سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها می‌باشد.

وی افزود: معرفی و تبیین الگوی سوم زن و خانواده به عنوان الگوی معیار، چگونگی حضور زنان تمدن ساز در فضای مجازی، الگوگیری از حضرت زهرا سلام الله علیها در مواجهه با چالش‌های امروزی و تأثیر انحراف از الگوی فاطمی در ایجاد تمدن اسلامی از محورهای برگزاری این همایش می‌باشد.

طیبی خاطرنشان کرد: در کنار این همایش، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای زنان مسلمان را خواهیم داشت.

وی برگزاری کرسی آزاداندیشی و میزگرد را از دیگر برنامه‌های همایش دانست و گفت: در این کرسی‌ها دانشجویان و طلاب کشورهای مختلفی شرکت می‌نمایند.

دبیر علمی پنجمین همایش بین المللی بانوی مهر تصریح کرد: ۱۵ سخنران از ۹ کشور مختلف در پنجمین همایش بین المللی بانوی مهر حضور خواهند داشت و به ارائه مطالب خود می‌پردازند.

وی با اشاره به استقبال بالای مراکز مختلف علمی و فرهنگی از این همایش افزود: بیش از ۸۳۰ اثر علمی در کمتر از ۴ هفته تاکنون دریافت شده است.

طیبی بیان داشت: قریب ۸۰ اثر از ۲۲ کشور مختلف را تاکنون دریافت کرده‌ایم.

وی گفت: مدعوین از ۲۶ ملیت مختلف هستند که اگر محدودیت‌های مرتبط با شیوع کرونا نبود بیش از این نیز می‌بودند.

دبیر علمی پنجمین همایش بین المللی بانوی مهر اظهار کرد: این همایش در روز ۲ بهمن ۱۴۰۰ رأس ساعت ۸:۳۰ در سالن همایش‌های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می‌گردد؛ مراسم اختتامیه آن نیز ساعت ۱۸:۱۵ خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha