جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بهرام ستاری دستنایی، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استاندار لرستان

حوزه/نشست روحانیون و فعالان فرهنگی با سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استاندار لرستان با محوریت بررسی مشکلات استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، بهرام ستاری دستنایی، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استاندار لرستان در نشستی با روحانیون و فعالان فرهنگی با اشاره به نقش و مهم و محوری روحانیون و مبلغان در ارتقای فرهنگ دینی اجتماعی در جامعه، گفت: روحانیون همواره با حضور در صحنه‌های مختلف تاریخ نقش مهمی در جهت دهی حرکات دینی و انقلابی مردم ایفا کرده و در این راستا همواره پناهگاه و امین مردم بوده و هستند.

وی با بیان اینکه روحانیون در مساجد و محلات مشکلات مردمی مناطق مختلف را رصد کرده و نقش مهمی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه دارند افزود: دیدگاه و نقطه نظرات طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه را در مسائل سیاسی و آسیب شناسی موضوعات فرهنگی و اجتماعی مورد توجه قرار می‌دهیم.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استاندار لرستان افزود: احیای گفتمان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و اتحاد و همدلی بین آحاد افراد جامعه به خصوص نیروهای جبهه انقلاب لازمه پیشرفت جامعه و غلبه بر مشکلات غالب استان است.

مشکلات معیشتی، بیکاری، حاشیه نشینی، اعتیاد، طلاق، ضعف زیر ساخت‌های شهری، تیراندازی‌های شبانه و تسریع در تکمیل تیم مدیریتی استان از جمله موضوعاتی بود که در این نشست در خصوص آنها بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha