سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
شعبان زاده

حوزه/ کشور ما در حال حاضر شرایطش پیچیده و شبهات علیه جمهوری اسلامی زیاد است، تضعیف خط رهبری توسط جریان انحرافی در قم و در میان بعضی از هیئتی‌ها، جدی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام شعبان زاده در اختتامیه اولین همایش ملی مکتب فاطمی حاج قاسم، که در قم برگزار شد، گفت: این مراسم به مثابه بیعت با مکتب فاطمی شهید زنده، فرمانده شجاع و مبارز بین المللی مقابله با حاکمیت آمریکا در غرب آسیا است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم، افزود: وجه مشترک مکتب حاج قاسم با مکتب فاطمی مبارزه است. شخصیت حاج قاسم به واسطه مبارزه ممتاز شده و تشیع با مبارزه بقا یافت و بالنده شد. اگر ما حاج قاسم را در موضوعات شخصی و برای اهداف کوچک تفسیر کنیم تحریف شخصیت و مکتب حاج قاسم است.

وی ادامه داد: او به قدری شعاع اقدامش بزرگ بود که خبیث‌ترین فرد عصر حاضر یعنی ترامپ دستور ترورش را صادر کرد. بنابر این صف بندی که با حضور حاج قاسم در عالم در حال شکل گیری است دو مسیر دارد یکی صف بندی آمریکایی‌ها است و دیگری حاکمیت جریان حق بر باطل به رهبری جمهوری اسلامی.

حجت الاسلام شعبان زاده گفت: ما اگر به دنبال تفسیر مکتب فاطمی از طریق حاج قاسم هستیم، باید شخصیت حاج قاسم را که اهل مبارزه در مقیاس جهانی و به دنبال تغییر معادله به نفع حق بود و در این راه فتوحات زیادی برای جبهه حق ایجاد کرد بشناسیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی قم، گفت: حضرت زهرا (س) به خاطر مبارزه با حاکمیت جریان ضد ولایت، شهید شدند. کشور ما در حال حاضر شرایطش پیچیده و شبهات علیه جمهوری اسلامی زیاد است تضعیف خط رهبری توسط جریان انحرافی در قم و در میان بعضی از هیئتی‌ها، جدی است.

وی در پایان گفت: ما حاج قاسم را برای تسلای خاطر خودمان نمی‌خواهیم، بلکه ما حاج قاسم را برای مرز بندی با حاکمیت آمریکایی و انگلیسی در داخل کشور و در داخل هیئت‌های خودمان می‌خواهیم. وصیت نامه حاج قاسم دقیقاً به دنبال احیای حکمرانی ولایت فقیه در عالم است تا مقدمه ظهور فراهم شود.

خبرنگار: رضا ابدالی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha