سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
عکسسسسس

حوزه/ باید برای ترویج مکتب و اندیشه بین المللی شهید سلیمانی در مقابل رسانه‌های صهیونیستی تلاش و مبارزه کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، دکتر هروی، امروز در نشستی که با موضوع «حاج قاسم در آثار فعالان رسانه‌ای آمریکا و اروپا» در سالن آیت الله حائری مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در قم برگزار شد، گفت: گفت: جنگ متقارن موضوع مهمی است که ایران به سمت آن رفته و در ادامه هم رسانه‌های زیادی در مورد این رویکرد ایران کتاب نوشته‌اند.

این کارشناس رسانه، افزود: ما هم باید از این افق بلند وارد جنگ شناختی شویم و معتقدیم باید در مقابل صهیونیسم ایستاد و به صورت نامتقارن عمل کنیم.

وی عنوان داشت: ما به دلیل محدودیت ظرفیت و امکانات ناچیز رسانه‌ای، باید در مقابل آنها جنگ نامتقارن را مورد توجه قرار داده و برای رسیدن به پیروزی و ضربه زدن به آنها ضعف‌های نقطه‌ای و گسل‌های آنها را شناسایی و هدف قرار دهیم.

هروی با انتقاد از بعضی از نهادهای فرهنگی گفت: اینها معتقدند نظام جمهوری اسلامی و انقلاب نباید نگاه بین‌المللی داشته باشد.

این فعال رسانه، بیان داشت: این نگاه در حالی مطرح می‌شود که امامین انقلاب، معتقدند باید نگاه ما بین‌المللی باشد و برای رسیدن به اهداف خود مبارزه کنیم.

وی افزود: اگر نگاه این نهادها به سمت نگاه امامین انقلاب تغییر کند، اتفاقات بهتری برای انقلاب و اسلام و ایران در مقابل صهیونیسم خواهد افتاد.

این کارشناس رسانه‌، افزود: مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه، باید از افرادی که برای حمایت از انقلاب ایران و برای مبارزه با صهیونیسم به میدان آمده‌اند، حمایت کند.

وی با اشاره به شخصیت بین‌المللی شهید سلیمانی، بیان داشت: شخصیت حاج قاسم بین‌المللی است. نامه‌ای هم که به فرزندش نوشته، نشان از عمق بین‌المللی و نگاه جهانی بودن ایشان است. این نگاه با سایر افراد بسیار متفاوت است.

هروی گفت: لذا باید این بعُد از شخصیت این شهید والا مقام بسیار ترویج شود و در مقابل کسانی که ایشان را شخصیت غیر بین‌المللی دانسته و حرف‌های نادرستی از ایشان می‌زدند و می‌زنند، بایستیم و برای ترویج مکتب و اندیشه بین‌المللی شهید حاج قاسم سلیمانی در مقابل رسانه‌های صهیونیستی تلاش و مبارزه کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha