جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بازدید مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان از خانه طلاب سیل زده شرق هرمزگان

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان در بازدید از مناطق سیل‌زده میناب، گفت: مسئولان تدبیری اتخاذ کنند که رحمت الهی برای مردم چالش ایجاد نکند.

حجت‌الاسلام نادر حقیقی در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده شرق استان هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، اظهار کرد: با حضور جمعی از روحانیون و طلاب استان هرمزگان از مناطق سیل زده شرق استان هرمزگان بازدید انجام شد.

وی با اشاره به خسارات وارد شده به مردم در اثر سیل، تصریح کرد: باید تدبیری اتخاذ شود که بارش باران این نعمت الهی و پر خیر برکت، چالش را برای زندگی مردم ایجاد نشود.

مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان گفت: در این بازدید از خانه‌های آسیب دیده طلاب شهرستان میناب نیز بازدید شد و با خانواده‌های آن‌ها به گفتگو پرداختیم.

حجت‌الاسلام حقیقی ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده، تصریح کرد: امیدوارم دستگاه‌های اجرایی و نهادهای خدمات رسان به سرعت برای جبران خسارت‌های مردم اقدام کنند تا بخشی از مشکلات مردم حل شود.

وی اظهار کرد: از خداوند متعال بابت نزول این نعمت قدردانی می‌کنیم چراکه استان هرمزگان در ۲۰ سال گذشته به جز حدود ۳ سال در خشکسالی به سر می‌برد و این بارش‌ها بخش اعظمی از چالش مردم شریف هرمزگان در تأمین آب را برطرف می‌کند و بخش‌های کشاورزی، شرب و صنعت بدون هیچ مشکلی به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha