پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بازدید از بندرشهید رجایی

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان از بازدیدهای ماهانه ائمه جمعه از ظرفیت‌های استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد عبادی‌زاده در حاشیه بازدیدی که به همراه ائمه جمعه استان هرمزگان از بندر شهید رجایی بندرعباس داشت، اظهار کرد: در حال حاضر اجلاسیه‌های مختلفی با حضور ائمه جمعه و علمای دینی در استان هرمزگان و شهر بندرعباس برگزار می‌شود.

وی با اشاره به سیاست‌های ستاد ائمه جمعه استان هرمزگان در خصوص استفاده از تمام ظرفیت‌ها از این اجلاسیه‌ها، عنوان کرد: در نظر داریم که پس از پایان هر اجلاسیه با حضور ائمه جمعه از ظرفیت‌های اقتصادی و فرهنگی استان بازدیدهایی را داشته باشیم.

امام جمعه بندرعباس با ذکر این نکته که این اجلاسیه‌ها به صورت ماهانه یا هر ۲ ماه یک‌بار برگزار می‌شود، تصریح کرد: میهمانان در بازدیده پالایشگاه‌ها، آب‌شیرین‌کن‌ها و صنایع استان هرمزگان را مشاهده می‌کنند و ظرفیت و توان ایرانی را به چشم مشاهده می‌کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی‌زاده ابراز داشت: خوشبختانه طی یک سال اخیر بازدیدهای مختلفی از این ظرفیت‌ها انجام شده و آشنایی خوبی توسط امامان جمعه وجود دارد و قصد داریم این امر ادامه داشته باشد.

وی، ایجاد روحیه امید در مردم را یکی از دلایل این موضوع دانست و خاطرنشان کرد: آشنایی ائمه جمعه با کاستی‌ها و مشکلات یکی دیگر از دلایل تقویت این ارتباط است چراکه باید در برخی موارد برای حل مشکلات پیگیری‌ها و رایزنی‌هایی توسط ائمه جمعه نیز انجام شود.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ضمن تاکید بر فرمایش مقام معظم رهبری، تشریح کرد: باید همه در راستای رفع موانع تولید گام برداریم تا ان‌شاءالله این فرمایش مقام معظم رهبری محقق شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی‌زاده اظهار کرد: امروز از ظرفیت بالای بندری به خصوص بندر شهید رجایی بازدید کردیم. نکات قوت و کمبودها و مشکلاتی توسط کارکنان مطرح شد که باعث اشراف و آگاهی بخشی ائمه جمعه نسبت به برخی از مسائل شد.

وی عنوان کرد: فرصت مناسبی است تا با شناخت ظرفیت‌های موجود به اندازه توان خود برای حل کاستی‌ها و تقویت این ظرفیت‌ها گام برداریم و تلاش کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha