سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت‌الاسلام سید محمد حسین موسویان، مدیر مرکز آموزش‌های غیر حضوری

حوزه/ مدیر مرکز آموزش‌های غیرحضوری و مجازی حوزه‌های علمیه، گفت: آموزش‌های غیرحضوری تاکنون ویژه طلاب سطح ۲ و ۳ بود، از سال آینده امکان برگزاری درس خارج مجازی فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام سید محمدحسین موسویان، مدیر مرکز آموزش‌های غیرحضوری و مجازی حوزه‌های علمیه، در نشست معاونان آموزش حوزه‌های علمیه استانی و مدیران ستادی معاونت آموزش که در سالن نشست‌های مجموعه آفتاب ولایت مشهد برگزار شد، گفت: از فردا سوم بهمن امتحانات نیم سال اول غیرحضوری آغاز می‌شود و به مدت ۵ روز ادامه می‌یابد.

وی در ادامه افزود: نزدیک به یک‌چهارم از طلابی که در نیم سال اول ثبت‌نام کرده بودند، به خاطر عدم استماع ددروس، حذف درس شدند، ولی تمهیداتی دیده شد که بتوانند در امتحانات شرکت کنند.

حجت‌الاسلام موسویان اظهار کرد: از نیم سال دوم، همه عزیزانی که می‌خواهند در امتحانات شرکت کنند، می‌بایست دروسی را که فایل درسی آن بارگذاری شده استماع کنند و با توجه به استماع آن دروس، امکان امتحان در نیم سال دوم وجود خواهد داشت.

وی با اشاره به شرایط شرکت در بخش غغیرحضوری، ادامه داد: بر اساس قانون طلابی که شاغل در نهادهای انقلابی مانند سپاه، ارتش، بسیج، آموزش‌وپرورش هستند و همچنین مبلغان، با این شرط که اشتغال آن‌ها تمام‌وقت باشد و امکان شرکت در کلاس‌ها را ندارند؛ برای این‌که از تحصیل بازنمانند، می‌توانند به‌صورت غیرحضوری ادامه تحصیل دهند.

مدیر مرکز آموزش‌های غیرحضوری و مجازی حوزه‌های علمیه در پایان گفت: آموزش‌های غیرحضوری تا کنون ویژه طلاب سطح ۲ و ۳ بود، از سال آینده امکان برگزاری درس خارج به شکل مجازی فراهم شده است، اگرچه در ۵ استان تا کنون برگزار شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مهربان IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
    0 0
    این کار رو مدرسه فقاهت داره انجام میده ده ساله... آقایون تازه از خواب بیدار شدن؟!!!
    • محسن US ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      0 0
      بزرگوار منظور درس خارج رسمی هس . یعنی با صدور مدرک
  • حسین بابا وکیل پور IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    1 0
    طرح بسیار زیبا وخوب است