جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جشن تکلیف دختران در حرم حضرت معصومه(س)

حوزه/ جشن تکلیف ۴۵۰ دختر نو مکلف در قالب جشن شده‌ام ۹ ساله به مناسبت ایام ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها به میزبانی حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جشن تکلیف دختران نو مکلف به میزبانی حرم مطهر بانوی کرامت و با همت واحد فرهنگی خواهران در شبستان حضرت زهرا سلام الله علیها حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد.

در این مراسم ۴۵۰ دختر نو مکلف از شهرهای مختلف جشن عبادت خود را همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار کردند.

این مراسم با اجرای برنامه‌های شاد و متنوعی از جمله اجرای سرود، اجرای برنامه مجری با عروسک، دست بوسی مادران و خواندن سوگندنامه و اهدای جوایز به افراد برگزیده همراه بود و در پایان همه دانش آموزان میهمان سفره تبرکی حرم مطهر بانوی کرامت شدند.

گفتنی است: دعوت به شرکت در جشن تکلیف شده ام ۹ ساله طی فراخوانی از طرف حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها انجام گرفت و با استقبال زیاد خانواده‌ها همراه بود که به خاطر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در چهار جلسه برگزار می‌شود؛ نخستین جشن شده ام ۹ ساله امروز (دوشنبه ۴ بهمن ماه) برگزار گردید و سه جشن دیگر نیز در تاریخ‌های ۶، ۹ و ۱۳ بهمن ماه جاری برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha