شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تقدیر از مادران شهدا

حوزه / مسئول فرهنگی ستاد نماز جمعه همدان با بیان اینکه بزرگداشت مقام شهدا و تقدیر از صبر و مجاهدت خانواده معظم شهدا یک وظیفه همگانی است، گفت: به مناسبت روز مادر اعضای ستاد نماز جمعه همدان با حضور در منازل تعدادی از شهدای همدانی از مادران شهدای گرانقدر تقدیر کردند.

حجت الاسلام عباس اسکندری مسئول فرهنگی ستاد نماز جمعه همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با تبریک سالروز میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن، اظهار داشت: به مناسبت این روز اعضای ستاد نماز جمعه همدان با حضور در منازل تعدادی از شهدای همدانی از مادران این شهدای گرانقدر تقدیر کردند.

وی با بیان اینکه به مناسبت این روز ستاد نماز جمعه همدان در پنج گروه، از پنج مادر شهید تقدیر کرد، یادآور شد: مادر شهید محمد کلهر، شهید مراد یارمطاقلو، شهید محمد رضا عباسی، شهید جلال حسینی‌پور و شهید محمد شاه سلطان، مادر پنج شهیدی بودند که روز گذشته و امروز مورد تقدیر قرار گرفتند.

حجت الاسلام اسکندری با اشاره به اینکه ستاد نماز جمعه همدان، هر هفته تقدیر از یک خانواده شهید را در برنامه خود دارد، گفت: بزرگداشت مقام شهدا و تقدیر از صبر و مجاهدت خانواده معظم شهدا یک وظیفه همگانی است و همه مردم جامعه باید نسبت به انجام این وظیفه حساس باشند.

وی افزود: به برکت خون شهدا و حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان، غرفه شهدا در محل برگزاری نماز جمعه همدان در روزهای برگزاری نماز جمعه برپا است که با استقبال خوب مردم دارالمومنین همدان همراه شده است و علاقمندان می‌توانند هر هفته از این غرفه بازدید داشته باشند.

تقدیر اعضای ستاد نماز جمعه همدان از مادران شهدا

تقدیر اعضای ستاد نماز جمعه همدان از مادران شهدا

تقدیر اعضای ستاد نماز جمعه همدان از مادران شهدا

تقدیر اعضای ستاد نماز جمعه همدان از مادران شهدا

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha