جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: مجموعه طلاب و روحانیت فاضل و انقلابی استان در جهت جهاد تبیین به صورت خود جوش و هدفمند گام بردارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا، امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های ایام الله دهه مبارکه فجر که در سالن اجتماعات مدیریت حوزه علمیه استان قزوین برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن چهل سومین بهار انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و ایام الله دهه مبارکه فجر گفت: امیدواریم این کشور همواره شاهد رشد، شکوفایی، پیشرفت و بالندگی در همه عرصه‌های مختلف باشد.

مدیر حوزه علمیه قزوین با بیان اینکه در دو سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا، توفیق برگزاری بزرگداشت شایسته ای برای ایام الله دهه فجر نداشته ایم، خاطرنشان کرد: امسال باید اهتمام بیشتری داشته باشیم تا شاهد مشارکت پرشور و حضور حداکثری مردم در جشن‌های انقلاب اسلامی به ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن در سالگرد پیروزی انقلاب باشیم.

وی تصریح کرد: همان طور که دشمنان سلاح‌های خود را تیز کرده اند و علیه انقلاب اسلامی در حجم انبوه در فضای مجازی و حقیقی کار می‌کنند ما هم باید تمام توان در مقابله با خباثت‌های دشمنان و دشمنی آنها گام برداریم.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا عنوان کرد: حوزه علمیه همچون گذشته و بهتر و پررنگ‌تر با انگیزه مضاعف در جهت بزرگداشت با شکوه تر دهه فجر هم در مدارس برای مخاطبین خاص و هم در سطح جامعه فعالیت خواهد کرد.

مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: یکی از رسالت‌هایی که متوجه حوزه می‌شود، مشارکت فعال در جهت تحقق بیان مقام معظم رهبری در حوزه جهاد تبیین است و حوزه علمیه در این زمینه بیش از اقشار دیگر جامعه باید فعال باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا با بیان اینکه مجموعه طلاب و روحانیت فاضل و انقلابی استان در جهت جهاد تبیین به صورت خود جوش و هدفمند گام بردارند، تصریح کرد: دو کار باید انجام دهیم یکی باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را آن گونه که هست به صورت شاخص برای مردم تبیین کنیم و نشان دهیم چه برکاتی نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته و اگر این نظام نبود چه چالش‌ها و آسیب‌هایی را الان داشتیم.

وی ادامه داد: با توجه به رذالت‌ها و خباثت‌ها و ترفندهای و روش‌های گوناگون دشمنان در فتنه انگیزی، کار دیگری که در جهاد تبیین باید انجام دهیم تبیین راهکارهای خنثی کردن فتنه‌ها در سطح جامعه است.

مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: ان شاءالله با ورود روحانیت، فضلا، اساتید و طلاب استان در جهاد تبیین گامی مؤثر در جهت تحقق فرامین مقام معظم رهبری بر خواهیم داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha