دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
کد خبر: 1152864
۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۸
نماز

حوزه/امام‌ جمعه کوهدشت از اجرای طرح نور در جامعه توسط نیروی انتظامی قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی امام‌ جمعه کوهدشت امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان با گرامیداشت هفته کار و کارگر افزود: امام راحل (ره) فرمودند: خدمت بایستی برای خداوند تبارک و تعالی خالص باشد و هم نیت خدمت در مسیر خدا و هم خدمت به مردم داشته باشد.

وی با اشاره به جایگاه مهم رسانه‌ها در جهان، عنوان کرد : امروز در دنیا آن چیزی که بسیار مهم است تبلیغات است، ابزار رسانه در دنیا در دست دشمنان قرار دارد و حقایق را وارونه نمایش می‌دهند، عملیات وعده صادق آن‌چنان قوی بود که دنیا را متحیر ساخت و در فضای رسانه‌ای نیز به خوبی ظاهر شد.

امام جمعه کوهدشت با بیان اینکه افکار عمومی آماده حمله به رژیم صهیونیستی است خاطر نشان کرد: امروز دنیا فهمیده است که این رژیم مشتی خونخوار و جنایتکار هستند، اراده ما بر اراده دشمنان غالب است و به این جنگ اراده‌ها تعبیر می‌شود.

حجت الاسلام طهماسبی با اشاره به اهمیت نگرش زیست بومی و مشارکت مردم در جهش تولید گفت: بایستی تلاش کنیم که برای مردم اشتغال ایجاد شود و تولید رونق پیدا کند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بیان کردند: حجاب هم مسئله شرعی است و هم مسئله‌ای قانونی در جمهوری اسلامی ایران است افزود :هیچ کس نباید از این مسئله عبور کند چرا که دشمنان نقشه اصلی‌شان این است که بی‌بند و باری را در جامعه رواج دهند.

امام‌ جمعه کوهدشت با قدردانی از طرح نور فراجا، اظهار داشت : همه در برابر احیای عفاف و حجاب وظیفه داریم و باید برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تلاش کنیم.

حجت الاسلام طهماسبی در پایان با اشاره به سفر اخیر رئیس‌جمهور به پاکستان و سریلانکا گفت: این سفر دستاوردهای خوبی به همراه داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha