پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ مراسم گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در شهر «پیرتاج»

حوزه/ حجت الاسلام امیدی با تاکید بر این که مسئولان باید در اتاق خود را به روی مردم باز بگذارند، گفت: مسئولان فاصله خود را با مردم کم و خالصانه و انقلابی خدمت کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام امیدی، امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های ایام الله دهه فجر شهرستان، با اشاره به اینکه باید برای برگزاری پرشور و باشکوه برنامه‌های ایام الله دهه فجر تمهیدات ویژه اندیشیده شود، افزود: باید تلاش کنیم برنامه‌های ایام الله دهه فجر مردمی، با محتوا و هدفمند برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه نهادینه شدن روحیه انقلابی از اهداف مهم برنامه‌های ایام الله دهه فجر در جامعه است، خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم دستاوردها و خدمات نظام در بین آحاد جامعه به خوبی تبیین و تشریح شود.

امام جمعه الشتر با اشاره به اینکه مسئولان نیز باید با اخلاص و تلاش جهادی به مردم خدمت کنند، گفت: مسئولان موفق و با انصاف با انجام درست وظایف خود می‌توانند مبلغان شایسته ای برای اسلام و انقلاب باشند.

حجت الاسلام امیدی با تاکید بر این که مسئولان باید در اتاق خود را به روی مردم باز بگذارند خاطر نشان کرد: مسئولان فاصله خود را با مردم کم و خالصانه و انقلابی خدمت کنند.

وی با بیان اینکه مدیران باید هر هفته با حضور در صفوف نماز جمعه میز خدمت را در مصلی‌ها دایر کنند، گفت: مدیران دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی باید با عزت، احترام و برخورد نیکو در خدمت رسانی به مردم گام بردارند.

امام جمعه الشتر در پایان با اشاره به اینکه مسئولان و مدیران باید برای حل مشکلات معیشتی مردم تلاش شبانه روزی داشته باشند، گفت: مدیران باید برنامه‌های خود را با جدیت و نظم پیگیری و در راستای حل مشکلات مردم شبانه روزی تلاش کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha