سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
رئیس مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم

حوزه/ دومین جلسه هماهنگی اعضای کنگره ۴۰۰۰ شهید روحانی کشور در مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین اکبری، پیش از ظهر امروز در دومین جلسه هماهنگی اعضا کنگره ۴۰۰۰ شهید روحانی که در مرکز بسیج اساتید برگزار شد، با اشاره به اهداف برگزاری تجلیل و تکریم ۴۰۰۰ شهید روحانی در سراسر کشور پرداخت و بیان کرد: در سال ۹۸ اعضا کنگره با رهبر معظم انقلاب دیدار داشتند و قرار بود این کنگره در تهران برگزار شود ولی با توجه به فرمایشات رهبر انقلاب کنگره در قم اول اسفند ماه امسال با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.

رئیس مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم در ادامه به ضرورت به میدان آمدن روحانیت در عرصه جهاد اشاره کرد و گفت: در طول تاریخ روحانیّت در عرصه‌ی مبارزه و میدان مبارزه حضور جدّی و گسترده داشته و این موضوعی حائز اهمیت است.

وی افزود: به برکت حرکت عظیمی که امام بزرگوار ما، به توفیق و با هدایت الهی و پشتیبانی که این ملّت انجام داد؛ روحانیّت واقعاً وارد میدان مبارزه شد و بیش از ۴۰۰۰ شهید روحانی تقدیم انقلاب شد که در طول تاریخ اسلام از نظر قشری این میزان بی سابقه است.

گفتنی است: قبل از برگزاری این کنگره جلسات و نشست‌هایی با حضور مهمان‌ها و سخنرانان مطرح کشوری برگزار خواهد شد که برنامه‌های شاخص آن به شرح ذیل است:

۱۳ بهمن ساعت ۱۰ صبح مرکز فقهی ائمه اطهار با سخنرانی آیت الله فاضل لنکرانی

۱۶ بهمن همزمان با نماز مغرب و عشا در مؤسسه امام خمینی (ره) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین صدیقی امام جمعه موقت تهران.

۲۰ بهمن جامعة المصطفی ساعت ۱۰ صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج و همینطور سخنرانی یکی از مسئولین ارشد سپاه پاسداران.

۲۱ بهمن مدرسه فیضیه ساعت ۱۵ با سخنرانی جناب آقای دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی.

لازم به ذکر است: در این جلسه هریک از اعضا شورای کنگره گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه کردند و مصوب شد قبل از برگزاری این کنگره از ۳۱۲ خانواده شهید روحانی شهر مقدس قم تجلیل و تکریم شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha