جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 1004401
۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹
جشن بزرگ ریحانه نبی مدرسه علمیه حضرت زینب(س) شهرستان امیدیه

جشن بزرگ ریحانه نبی به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) و گرامیداشت مقام رفیع مادر به همت معاونت فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زینب (س) شهرستان امیدیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، جشن بزرگ ریحانه نبی به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) و گرامیداشت مقام رفیع مادر با استقبال مردم ولایتمدار در شهرستان امیدیه برگزار شد.

این جشن به همت معاونت فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زینب (س) شهرستان امیدیه و با تعامل و همکاری نهادهای سطح شهر اعم از بسیج، دفتر آستان قدس رضوی، شهرداری و امور فرهنگی هنری شرکت نفت و گاز آغاجاری برگزار شد.

در این جشن که با هدف فراهم کردن فضایی شاد و معنوی اجرا شد، برنامه‌های متنوعی همچون نمایش، مولودی‌خوانی، اجرای گروه رزمی، مسابقه و برنامه‌های جذاب برای کودکان به صورت مجزا برگزار شد.

در این مراسم معنوی خانم آل پناه استاد حوزه خواهران ضمن تاکید بر برگزاری مراسم‌های برای تعظیم شعائر الهی و تبیین شخصیت والای حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا (س) افزود: حضرت بانویی نمونه برای تمامی ادوار هستند و الگویی از ایشان باعث رسیدن به آرامش و تربیت دینی صحیح است.

در پایان جشن بزرگ ریحانه نبی به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) و گرامیداشت مقام رفیع مادر از مادران شهدا به پاس فداکاری آن و از طلاب مبلغین فعال تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha