جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 1004624
۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۱
نماز جمعه

حوزه/ نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته تهران ۸بهمن‌ماه در مصلی امام‌خمینی(ره) به امامت آیت‌الله سید احمد خاتمی و با رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت‌الاسلام علی نوری، سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه اعلام کرد: پیش از خطبه‌ها و به منظور حمایت از مردم مظلوم یمن و گرامیداشت شهدای یمنی احمد الشامی معاون فرهنگی اتحادیه دانشجویان یمنی به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت و در ادامه وزیر امور اقتصاد و دارایی سیداحسان خاندوزی سخنرانی می‌کند.

وی افزود: همچون هفته‌های گذشته سلسله فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی ما در حوزه کودکان و نوجوانان در قالب فرهنگسرای منتظر برقرار است.

نوری عنوان کرد: میزهای خدمت نسبت به هفته‌های گذشته فعال‌تر شده و میز خدمت قوه قضائیه در مشاوره و معاضدت‌های قضائی با حضور نماینده مستقیم رئیس این قوه در میز خدمت، جهت پاسخگویی و دریافت سوالات و مکاتبات مردم با شخص رئیس قوه قضائیه حضور دارد. همچنین میز خدمت شهرداری تهران هم همچون هفته‌های گذشته فعال است.

سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه گفت: نمازگزاران می‌توانند برای حضور در نمازجمعه از درب شمالی مصلی (ایستگاه مترو مصلی)، از درب جنوبی خیابان شهید بهشتی (ایستگاه مترو شهید بهشتی) و درب شرقی خیابان قنبرزاده تردد کنند.

وی در پایان با اشاره به حمایت از مردم مظلوم یمن گفت: بعد از پایان نمازجمعه هم با اعلان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی راهپیمایی مردمی در اعلام انزجار از آل‌سعود، آمریکا و اسرائیل و در حمایت از مردم مظلوم یمن تا درب مصلی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha