یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ثبت نام ترم زمستانه دوره ‌مهارتی‌فرهنگی جامعه‌الزهرا(س)

حوزه/ ثبت‌نام بیستمین یکمین دوره ‌مهارتی‌فرهنگی و ششمین دوره مجازی مهارتی‌فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، خانم نیره سادات قاسمی‌زادیان با اشاره به آغاز ثبت‌نام بیستمین یکمین دوره مهارتی‌فرهنگی و ششمین دوره مجازی مهارتی‌فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، اعلام کرد: اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در زمستان ۱۴۰۰ با بسته جذّاب و جدید عیدانه، از عید میلاد حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها تا عید نوروز، در خدمت نورانی بانوان و دختران گران‌قدر از سراسر ایران خواهد بود.

رئیس اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اظهار داشت: در این ترم به دلیل تعطیلات نوروزی، روزهای مبارک ماه رمضان و رسالت مهم بانوان در امر مدیریت منزل، ورکشاپ‌های متنوع، کاربردی و محصول‌محور برنامه‌ریزی شده است.

قاسمی‌زادیان گفت: از ویژگی‌های این ورکشاپ‌های تخصصی، علاوه بر قیمت بسیار مناسب، محصول محور بودن و ارائه محتوا توسط بانوان متعهد و متخصص و مجرّب است.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند با عضویت در کانال رسمی اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی، به آدرس https://eitaa.com/edare_amf_jz در جریان دقیق ورکشاپ‌ها و سرفصل آموزش‌های مهارتی فرهنگی، قرار بگیرند.

رئیس اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها یاد آورد شد: ثبت‌نام زمستانه این اداره از تاریخ ۲ بهمن آغاز و تا ۱۰ بهمن ۱۴۰۰، از طریق لینک https://survey.porsline.ir/s/۶xoORwX ادامه خواهد داشت.

قاسمی زادیان خاطرنشان کرد: فراگیران در صورت نیاز به مشاوره، با آیدی @amozeshhaymaharati در پیام‌رسان ایتا در ارتباط باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • 5480145355 IR ۰۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    0 0
    عالی بود