یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله علماء در نشست مسئولین طرح تربیتی شهید بهنام محمدی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: اگر برخی محلات را به دست جوانان صالح بسپاریم، قطعاً موفق می‌شویم؛ اگر جوانان هر محله آموزش ببینند و زیرساخت‌ها را برایشان مهیا کنیم، یقیناً محله موفقی خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، امروز در دیدار مسئولین طرح تربیتی شهید بهنام محمدی که به همت سپاه حضرت نبی اکرم (ص) در حال اجراست، بر بستر سازی برای نیل به اهداف تربیتی تأکید کرد.

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: تربیت اساس کار است؛ اگر می‌بینیم در برخی بسترها کم داریم به عدم تربیت بر می‌گردد.

وی افزود: متأسفانه در حال حاضر به خوبی از ظرفیت طلاب استفاده نمی‌شود، باید شرایط را برای حضور طلاب در بسترهای تربیتی بیش از گذشته فراهم نمائیم.

آیت الله علما اظهار کرد: حاشیه شهرها و روستاها را دریابیم، زیرا امکانات تربیتی در شهر و روستا با هم متفاوت است. اگر برخی محلات را به دست جوانان صالح بسپاریم، قطعاً موفق می‌شویم؛ اگر جوانان هر محله آموزش ببینند و زیرساخت‌ها را برایشان مهیا کنیم، یقیناً محله موفقی خواهیم داشت.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه کسانی که جذب امامین انقلاب شدند، به واسطه سنخیت شأن با آن بزرگواران است، گفت: با آماده سازی زیر ساخت‌ها قطعاً جوانان هم جذب شده، با اجرای فرامین الهی و برنامه‌های تربیتی معصومین (ع) استفاده برده، زیرا تربیت، امر به معروف و تمام احکام اسلامی را پوشش می‌دهد.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر غیرت دینی و غیرت سیاسی، تصریح کرد: «جهاد تبیین» که مقام معظم رهبری بر انجام آن تاکید فرمودند، استراتژیک و بسیار مهم و اساسی است، بنابراین باید دستاوردهای انقلاب را تبیین کنیم؛ اینها زمینه ساز تربیت انقلابی نسل جوان است.

امام جمعه کرمانشاه در پایان تصریح کرد: کارهای تربیتی باید بدون حاشیه و با صبر، اخلاص و اخلاق پیش برود، لذا اگر بخواهیم در جامعه تحول ایجاد کنیم، باید از زیر ساخت‌های تربیتی شروع کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha