یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه قزوین

حوزه / رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین گفت: همه آموزه‌های دینی به کرامت ختم شده است و تلاش کنیم کرامت مددجویان همواره در بالاترین سطح حفظ شود، چرا که این مهم یکی از رسالت‌های مهم دینی محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، عصر امروز در دیدار مصطفی خاکساری‌قهرودی قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی، برکات الهی بود که بر این مملکت بارید و ان‌شاءالله بتوانیم از این برکت استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه مجموعه کمیته امداد بر موضوع برکت استوار است، تصریح کرد: اگر برکت از این مجموعه برداشته شود، توفیقی نخواهد داشت و هر جا توفیقی دیده می‌شود، بابرکت حاصل می‌شود

امام‌جمعه قزوین با تقدیر از خدمات مجموعه کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خاطرنشان کرد: در عرصه فعالیتی کمیته امداد امام خمینی (ره) آن چیزی که از اهمیت بالایی برخوردار است، جلب اعتماد مردم است و می‌بایست تلاش کنیم تا اعتماد جامعه را به‌خوبی جلب کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین افزود: هر چه بتوانیم کمک‌های مردم را با اولویت‌بندی انجام داده و بازخوردهای خدمات را به‌خوبی به جامعه ارائه دهیم، به همان میزان اعتماد مردم جلب می‌شود.

رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین با بیان اینکه حفظ کرامت نیازمندان مهم است، اظهار کرد: همه آموزه‌های دینی به کرامت ختم شده است و تلاش کنیم کرامت مددجویان همواره در بالاترین سطح حفظ شود، چرا که این مهم یکی از رسالت‌های مهم دینی محسوب می‌شود.

رئیس شورای زکات استان قزوین تصریح کرد: خداوند فرموده حق سائل و محروم در اموال شماست و اینکه کسی به محرومان کمک می‌کند، در واقع حق آن‌ها را پرداخت می‌کند و همواره مدیون آنها هستیم، لذا باید با کرامت دستگیر مددجویان باشیم.

وی، کمک به مددجویان با هدف توانمندسازی را بسیار حائز اهمیت دانست و عنوان کرد: امداد یعنی تلاش کنیم دست مددجویان را بگیریم تا بتوانند بر روی پای خود بایستند و این رسالت در کمیته امداد امام خمینی (ره) مورد توجه است، اما جا دارد هر روز با جدیت بیشتری دنبال شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: مشاهده شده برخی از مددجویان به میزانی از توانمندی رسیده‌اند که خودشان دست عده‌ای دیگر از مددجویان را گرفته و برای آن‌ها ایجاد اشتغال و درآمد کرده‌اند، اگر این رویکرد با جدیت بیشتری دنبال شود، یقیناً موفقیت‌ها چشمگیرتر خواهد بود.

امام‌جمعه قزوین بیان کرد: هر چه‌کارهایمان خدایی شود، برکت و ماندگاری آن بیشتر می‌شود و هر چه‌کارهایمان را رنگ خدایی دهیم و دستورات الهی جدی‌تر شود، اثرگذاری و ماندگاری آن افزایش می‌یابد.

وی با تاکید بر اینکه همه انبیا آمدند و کتاب‌های آسمانی نازل شد تا قسط و عدل تحقق یابد، تصریح کرد: همه آموزه‌های دینی آمدند تا مردم طعم شیرین عدالت را بچشند اما اگر مردم ببینند عده‌ای در فقر هستند و عده‌ای دیگر هر روز ثروتمندتر می‌شوند، ناامید خواهند شد و شما عزیزان افسران از بین بردن این تبعیض‌های آزار دهنده هستید.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha