یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1005939
۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۶
حجت الاسلام موحدنیا

حوزه / مسئول اداره دانش‌افزایی و بهسازی اساتید معاونت آموزش حوزه‌های علمیه کشو از برگزاری برگزاری دوره‌های دانشی و مهارتی اساتید خبر داد.

حجت‌الاسلام حسینعلی موحد نیا، مسئول اداره دانش‌افزایی و بهسازی اساتید معاونت آموزش حوزه‌های علمیه کشور، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، اظهار داشت: اداره دانش‌افزایی و بهسازی اساتید معاونت آموزش حوزه‌های علمیه کشور دوره‌های زیادی را در دو موضوع دانشی و مهارتی برای اساتید برنامه‌ریزی کرده که دوره مهارت‌های عمومی تدریس یکی از این دوره‌ها است؛ تعداد ۴۵ نفر از اساتید حوزه علمیه خوزستان در این دوره شرکت کرده‌اند.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری دوره‌های دانشی و مهارتی اساتید، بالا بردن توانمندی و بهسازی اساتید در روش تدریس و به کار بردن مهارت‌های لازم جهت تدریس بوده است.

حجت‌الاسلام موحد نیا خاطرنشان کرد: دوره‌های دانشی شامل طرح درس و روش تدریس آن درس می‌باشد که در سه مقطع مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته برنامه‌ریزی شده است.

وی، بیان کرد: در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ کارگاه‌های آموزش توسط اداره دانش‌افزایی و بهسازی اساتید برای بیش از ۱۹ استان برگزار گردید.

مسئول اداره دانش‌افزایی و بهسازی اساتید معاونت آموزش حوزه‌های علمیه کشور گفت: ارتقا احکام اساتید و همچنین کسب امتیاز طرح رتبه‌بندی از مزایای این دوره‌ها می‌باشد.

وی در پایان گفت: اداره دانش‌افزایی و بهسازی اساتید معاونت آموزش حوزه‌های علمیه کشور در سال تحصیلی جدید نیز برگزاری دوره‌های تکمیلی، پیشرفته و مطالعاتی را برای اساتید در دستور کار دارد.

انتهای پیام./‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha