شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی

حوزه/ امام جمعه موقت شاهرود با بیان اینکه امروز مساله هسته‌ای ایران آمریکایی‌ها را در شرایط سختی قرار داده است، گفت: ترامپ بدون دلیل از برجام خارج شد و امروز اگر آمریکا بخواهد وارد برجام شود باید هزینه‌های سنگینی را پرداخت کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود در مسجد و حسینیه قلعه این شهر اظهار داشت: رژیم صهیونیستی ارتشی قوی دارد، اما به برکت انقلاب اسلامی امروز اگر دست از پا خطا کند موشک‌های حماس و حزب الله به سمت آن سرازیر می‌شود.

وی با اشاره به شکل گیری بسیج از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، یادآور شد: وقتی بسیج شکل گرفت هیچ کس باور نمی‌کرد این درخت تنومند ریشه و شاخه بزند و میوه‌هایش در منطقه غرب آسیا کام مردم را شیرین کند.

خطیب جمعه شاهرود افزود: داستان یمن نیز مانند جنگ ایران و عراق شده است و اکنون یمن در آستانه پیروزی قرار دارد و به زودی از دست عربستان سعودی نجات می‌یابد.

سعیدی احیای اسلام به عنوان یک مکتب پویا و بالنده را نیز یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب در منطقه دانست و گفت: پیش از انقلاب در غرب آسیا چهار گفتمان ناسیونالیستی، چپ و مارکسیستی، لیبرالیستی و التقاطی حاکم بود و گفتمان دینی خالص زیر لایه‌ها پنهان شده بود که امام راحل آن را به منصه ظهور رساند.

وی، شکل گیری منطقه مقاومت را هم دستاورد دیگر انقلاب برشمرد و تصریح کرد: حاکمان آن روز ایران باید در برابر خدا پاسخ دهند که چرا با بنزین ایران بیت المقدس را آتش زدند، اما امروز موشک حزب الله و حماس و جهاد اسلامی است که عرصه را بر صهیونیست‌های غاصب تنگ کرده است.

امام جمعه موقت شاهرود ادامه داد: اینکه آمریکا در عراق و سوریه موفق نشد محصول اندیشه و تفکر امام (ره) و رهبر معظم انقلاب است.

سعیدی همچنین با بیان اینکه امروز مساله هسته‌ای ایران آمریکایی‌ها را در شرایط سختی قرار داده است، اضافه کرد: ترامپ بدون دلیل از برجام خارج شد و امروز اگر آمریکا بخواهد وارد برجام شود باید هزینه‌های سنگینی را پرداخت کند.

وی ادامه داد: این تفاوت دولت انقلابی و دولت ترسو است و نشان می‌دهد فقط انقلابی بودن رهبر معظم انقلاب کافی نیست و همه مدیران باید انقلابی باشند.

امام جمعه موقت شاهرود در بخش دیگر صحبت‌های خود به دستگاه قضائی و نیروی انتظامی در شاهرود نیز تذکر داد و گفت: مردم سه نوع امنیت لازم دارند که یکی از آنها در برابر موشک و بمباران و دیگری در برابر داعش و اشرار است.

سعیدی با بیان اینکه هر ۲ نوع این امنیت‌ها در کشور برقرار است، ابراز کرد: دیگر نیاز مردم امنیت در برابر دزدان است و من از نبود امنیت در چند روستای شاهرود از جمله ده ملأ تعجب می‌کنم چرا که دزدان امان مردم را بریده‌اند و در خانه‌های خود آرامش ندارند.

وی افزود: می‌گویند زندان مشکل را حل نمی‌کند. آیا آزاد گذاشتن دزد مشکل را حل می‌کند؟ وقتی نمی‌توانید آنها را در زندان نگه دارید پس تبعیدشان کنید.

امام جمعه موقت شاهرود ضمن قدردانی از دستگاه قضائی شهرستان شاهرود تأکید کرد: از مسئولان قضائی خواهش می‌کنم به روستاها سر بزنند و با مردم صحبت کنند چرا که این مردم محتاج خدمت هستند.

سعیدی ادامه داد: اداره‌ها باید خدمت کنند؛ شهرداری باید کار کند؛ من مواردی را در بعضی از مصادیق در شهرستان می‌بینم که ظلم فاحش در حال انجام است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha