جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه کرگانرود

حوزه/ امام جمعه کرگانرود با تاکید به نزدیک شدن ایام عید، گفت: از همه مسئولین نظارتی می‌خواهم که در این موقع سال مراقب بازار باشند که عده‌ای از خدا بی خبر ارزاق را به مردم گران نفروشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه در گیلان، حجت الاسلام ابراهیم فلاح، امام جمعه کرگانرود امروز در خطبه‌های نماز جمعه ضمن دعوت شرکت کنندگان به تقوای الهی گفت: آنچه باعث نجات انسان می‌شود تقوای الهی است. خداوند متعال در قرآن کریم به پیامبر (ص) می‌فرماید: «ای پیامبر من، نفس خودت را مهیا کن که با کسانی که خداوند را در شب و روز می‌خوانند همراه و مصاحب آنها شوی، ای پیامبر صبر کن و بیچارگان و فقرا را رها مکن.

وی شهادت امام هادی علیه السلام را تسلیت گفته و با تبریک دهه مبارکه فجر عنصر اصلی پیروزی انقلاب اسلامی را مردم مؤمن، انقلابی و متعهد و رهبری مرجعیت و حکیمانه امام خمینی (ره) دانستند و به سخنان امام خامنه‌ای مدظله العالی اشاره کرد و گفت: امید به آینده را در بین مردم‌پرورش دهید.

امام جمعه کرگانرود با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور به گیلان، گفت: آزاد سازی حریم دریا نشان از برقراری عدالت استف اما برادرانه می‌گویم آیا اولویت اصلی مردم منطقه ما آزاد سازی حریم دریا بود؟ اولویت اصلی مردم ما معیشت است؛ برخی مدیران منطقه ناکار آمد هستند. مدیرانی هستند که حامی فتنه بودند یا خودشان فتنه‌گر هستند.

حجت الاسلام فلاح، مناطق تالشات را قطب اقتصادی گیلان خواند و اظهار داشت: محصول کیوی قطب کشاورزی منطقه است، انتظار داشتیم که وزیر کشاورزی که مطابق با شرایط اقلیمی منطقه غرب گیلان، برای شنیدن حرف کشاورزان به این منطقه می‌آمد.

وی با تاکید به نزدیک شدن ایام عید با توصیه به مسئولان گفت: از همه مسئولین نظارتی می‌خواهم که در این موقع سال مراقب بازار باشند که عده‌ای از خدا بی خبر ارزاق را به مردم گران نفروشند.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha