چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
هم اندیشی

حوزه/ هم اندیشی مشترک موسسه البیان للتواصل و التاصیل و بنیاد مطالعات اسلامی روسیه با هدف تعمیق ارتباطات این دو نهاد علمی و آموزشی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، در این نشست هم اندیشی حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی رئیس مؤسسه البیان للتواصل و التاصیل و مدیر عامل بنیاد فرهنگی امامت و حمید هادوی مدیر بنیاد مطالعات اسلامی روسیه و معاونان دو نهاد علمی به تبادل نظر و آرا خواهند پرداخت.

این نشست هم اندیشی از ساعت ۱۱ روز یکشنبه ۱۷ بهمن ماه به وقت تهران و ۱۰ و ۳۰ دقیقه به وقت مسکو از طریق اتاق جلسات مجازی البیان به آدرس https://lms.maaref.org/albayan/ پخش خواهد شد.

گفتنی است، بنیاد مطالعات اسلامی روسیه فعالیت خود را از سال ۲۰۰۷ آغاز نموده است، همکاری مستمر علمی با مؤسسات آموزشی-پژوهشی روسی و غیر روس، دانشگاه‌ها و مراکز علمی داشته و در حال حاضر به طور فعالانه ای، در حال توسعه و تقویت همکاری‌های خود را با مراکز پژوهشی، حمایت از پروژه‌های علمی، انتشار کتاب به طور مشترک، تألیف، ترجمه و انتشار آثار در موضوعات مختلفی همچون تاریخ، فلسفه، هنر، تاریخ تمدن اسلامی، قرآن شناسی، ایران شناسی، حقوق و اقتصاد اسلامی، کتاب کودک و... می‌باشد.

همچنین همکاری در تولید و چاپ جزوات آموزشی برای دانشجویان در حوزه اسلام شناسی از دیگر فعالیت‌های علمی بنیاد است.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha