دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
طباطبایی منش

حوزه/ مدرس و پژوهشگر حوزه علمیه قم گفت: یکی از محورهای مهم در رابطه با جهاد تبیین، تشریح دستاوردهای ۴۳ ساله انقلاب اسلامی آن هم به زبان جذاب و تأثیرگذار هنر و رسانه است.

حجت الاسلام محمدحسین طباطبایی منش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: در حال حاضر لازمه قدردانی از نعمت انقلاب اسلامی و پیروی از راه امام و شهیدان و تبعیت از مقام معظم رهبری، استقامت ورزیدن در مسیر جهاد تبیین است.

وی همچنین افزود: ما باید در این راستا با بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به مردم و نسل جوان، کاری کنیم که توطئه‌ها و برنامه‌های شوم دشمن خنثی شود.

این محقق و پژوهشگر حوزوی در ادامه با بیان این که انقلاب اسلامی در طول چهل و سه سال اخیر، مسیر پرفراز و نشیبی را پیموده است، ابراز داشت: میراث عظیم انقلاب و نظام اسلامی امروز به دست ما رسیده و ما باید حافظ و نگهدار آن باشیم و تحقق این مساله مستلزم حفظ هوشیاری و بصیرت ما در ابعاد و عرصه‌های گوناگون از جمله در عرصه جنگ نرم رسانه‌ای و فرهنگی است.

وی تأکید کرد: آن چه مهم است این که اولاً آثار، برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی را بشناسیم و ثانیاً این که با حراست از آنها و التزام به ارزش‌های اسلامی و انقلابی، قدردان عملی شأن باشیم.

حجت الاسلام طباطبایی منش همچنین در خاتمه گفت: ما باید بتوانیم با ابزار تأثیرگذار هنر و رسانه که برای عامه مردم نیز جذابیت خاصی به همراه دارد، برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی را معرفی و تبیین کنیم و این مساله یکی از محورهای کلیدی در جهاد تبیین است که رهبر معظم انقلاب در چندین سخنرانی خویش بر لزوم اهتمام نسبت به آن تأکید فرموده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمدتقی IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    0 1
    خداحافظتون باشه استاد
  • صالحی IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    0 1
    ممنون استاد بابت مطالب ارزشمندتان التماس دعا