جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ نشست مدیران تشکلهای دینی فعال در عرصه بین الملل

حوزه/ حجت الاسلام کاشانی، گفت: در حوزه کشورهای مسیحیان کمتر کشوری را می‌توان یافت که جوانانی با اشتیاق بالا برای ترویج این دین در سطح بین الملل داشته باشند؛ البته در آمریکا این اشتیاق محسوس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام کاشانی استاد حوزه در رشته مسیحیت شناسی در نشست بررسی فعالیت‌های تشکل‌های دینی حوزه در عرصه بین الملل که با حضور مدیران این تشکل‌ها و در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه برگزار شد، گفت: در حوزه کشورهای مسیحیان کمتر کشوری را می‌توان یافت که جوانانی با اشتیاق بالا برای ترویج این دین در سطح بین الملل داشته باشند؛ البته در آمریکا این اشتیاق محسوس است.

وی افزود: ما می‌بایست در این عرصه با حمایت‌های مختلف و با هدایت و تشویق مبلغین عرصه بین الملل به رشد و شکوفایی استعدادهای آنان کمک کنیم.

حجت الاسلام کاشانی، خاطرنشان کرد: ستادی در جهت حمایت و سیاستگذاری تشکل‌های خودجوش عرصه بین الملل در حوزه‌های علمیه نداریم و این باید مورد توجه قرار گیرد.

وی، یکی از فعالیت‌های مؤسسه گفت و گوی اسلام و مسیحیت را تولید برنامه‌های رسانه‌ای دانست و گفت: تولید نزدیک به ۱۵۰ جلد کتاب اخلاق با آموزه‌های مشترک اسلامی و مسیحی یکی از فعالیت‌های این مؤسسه در جهت شناساندن دین مبین اسلام به مسیحیان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha