شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ دیدار جمعی از فرماندهان و افسران نیروی هوایی ارتش با رهبر معظم انقلاب

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: نوزدهم بهمن ماه از شورانگیزتربن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در پیامی ۱۹ بهمن ماه را گرامی داشت.

در متن این پیام آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
فرارسیدن ۱۹ بهمن ماه سالروز بیعت تاریخی و افتخارآمیز کارکنان نیروی هوایی ارتش با حضرت امام خمینی (ره) در حساس‌ترین روزها و فرازهای انقلاب اسلامی که ضربه مهلک و سنگینی بر پیکر محتضر رژیم منفور و طاغوتی پهلوی وارد ساخت، را گرامی می‌دارم.

بی‌شک این رخداد بزرگ و فراموش‌ناپذیر در حافظه تاریخی انقلاب و ملت ایران از وقایع حماسی و معناداری است که در آن مقطع خطیر، همراهی کارکنان انقلابی و مردمی نیروی هوایی با امام عظیم‌الشأن (ره) و ملت قهرمان و مجاهد ایران و همبستگی شکوهمند آنان با انقلاب اسلامی را رقم زد و روند اضمحلال و فروپاشی ارتش و رژیم وابسته پهلوی را به‌گونه‌ای سرعت بخشید که تنها با گذشت چند روز در ۲۲ بهمن ماه سال ۵۷ خورشید پیروزی انقلاب و سقوط نظام ۲ هزار و ۵۰۰ ساله شاهنشاهی پدیدار شد.
از این رو نوزدهم بهمن ماه، یکی از روزهای شورانگیز ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی است.

برادران شجاع نیروی هوایی و ارتش جمهوری اسلامی در ادامه آن گام بلند، در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی و بسیج مستضعفین با تکیه بر توصیه‌های بیانیه گام دوم انقلاب و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، نقشه راه قوی شدن را بر اساس منویات ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (دام ظله العالی)، را فرا روی خود قرار داده‌اند تا با تقویت توان بازدارندگی نظامی، نقش مؤثری در مصونیت نظام جمهوری اسلامی ایفا نمایند.

اینجانب ضمن تبریک روز فرخنده نوزدهم بهمن و گرامیداشت یاد، خاطره و آرمان‌های بلند شهیدان همیشه جاوید نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، این روز فرخنده را به آحاد فرماندهان، مدیران، کارکنان و خانواده‌های مکرم آنان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

توفیقات روزافزون این سازمان مقتدر را در کنار سایر نیروهای مسلح و مدافعان امنیت کشور در راستای حراست از آرمان‌های مقدس امام راحل (قدس سره) در تحت توجهات حضرت امام عصر (ارواحنافداء) و تحت زعامت نایب المسلمین حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال درخواست می‌نمایم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha