یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) ساری گفت: انقلاب اسلامی بعد از سال ها حکومت ستمگر شاهنشاهی از دل ظلم و تاریکی‌ها، به نور و پیروزی رسید.

خانم فاطمه طالب زاده به مناسبت ایام الله دهه فجر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه اظهار کرد: انقلاب اسلامی انفجار نور بود، یعنی بعد از سال‌ها حکومت ستمگر شاهنشاهی از دل ظلم و تاریکی‌ها، انقلابی که مصداق نور و رهایی از بندگی و بردگی بود، به وقوع پیوست.

وی خاطر نشان کرد: با پیروزی انقلاب، کشور در همه زمینه‌ها و ابعاد جهانی و داخلی پیشرفت قابل ملاحظه‌ای کرد؛ در حوزه جهانی، شکستن ابهت پوشالی ابرقدرت‌ها یکی از افتخارات بزرگ ملت ایران است که در برابر بزرگترین مدعیان قدرت ایستاده و مبارزه کرده است.

طالب زاده خاطر نشان کرد: یکی از تحولات بزرگ، تحول معنوی و اخلاقی ملت ایران است به گونه‌ای که در مقابل جنگ تحمیلی عراق نوجوانان و جوانان ما با سلاح ایمان و تقوا جنگیدند و به شهادت رسیدند.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) ساری اظهار کرد: برنامه‌های مختلفی در این ایام به صورت مجازی و حضوری برگزار شد، فضای مدرسه آذین بندی شده و زنگ انقلاب به صدا در آمد، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و کتاب انقلاب اسلامی بر پا شد، نشست سیاسی با موضوع جهاد تبیین و دستاوردهای انقلاب اسلامی انجام گرفت، کلاس نهج‌البلاغه و مهارت‌های زندگی قرآنی تشکیل شد، کادر و اساتید و طلاب مزار شهدای گمنام را غبارروبی کردند، روز شمار فعالیت‌های سیاسی شهید سیدعبدالکریم هاشمی نژاد، مسابقه کتابخوانی (روزی که عمه خورشید مرد)، سیر مطالعاتی کتاب مادر شمشادها، برپایی غرفه فروش و امانت کتاب در حاشیه مراسم یادواره شهدای روحانی شمال کشور، به عنوان فعالیت‌های فرهنگی و پژوهشی مدرسه انجام گرفت.

انتهای پیام ۳۱۳/‏۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha