جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
پنجمین سالگرد شهادت پاسدار مدافع حرم حاج فریدون احمدی

حوزه/ مراسم گرامیداشت پنجمین سالگرد شهادت پاسدار مدافع حرم حاج فریدون احمدی، با قرائت «دعای ندبه»، در حسینیه گلزار «شهدای کرمانشاه» برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مراسم گرامیداشت پنجمین سالگرد شهادت پاسدار مدافع حرم حاج فریدون احمدی، با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمد حیدری، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در مرکز بهداری غرب سپاه، با قرائت «دعای ندبه» در حسینیه گلزار شهدای کرمانشاه برگزار می شود.

شهید حاج فریدون احمدی در سیزدهم اسفند ۱۳۵۵ به دنیا آمد بود. او از پاسداران جان برکف، ولایتمداری بود که با آغاز حملات وحشیانه داعش، تحمل شنیدن اهانت و تخریب حرم مطهر اهل بیت (ع) نداشت و گفته بود که وظیفه دارم از حرم حضرت زینب (س) دفاع کنم، من بر خودم واجب می دانم که در این نبرد حضور داشته باشم.

۲۸ آبان ۱۳۹۴ با اعزام به سوریه و پس از جانفشانی زیاد در برابر متجاوزین داعشی، در «ادلب» به اسارت در آمد و پس از تحمل ۴۱۰ روز اسارت و شکنجه‌های روحی و روانی، پانزدهم بهمن ۱۳۹۵ به شهادت رسید.

گرامیداشت پنجمین سالگرد این شهید، با قرائت «دعای ندبه» و مداحی حاج یزدان ناصری و حاج سعید کریمی خو، جمعه ۲۲ بهمن ماه، ساعت ۷ صبح در حسینیه گلزار شهدای کرمانشاه برگزار می‌شود.

 سالگرد شهید مدافع حرم در کرمانشاه برگزار می شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • طلبه بروجردی IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    0 0
    سلام ایام مبارک. 10 بار این خبر را خوندم متوجه نشدم برگزار شد یا می شودخواهش داریم حداقل یکبار خبرها را بخوانید
    • طلبه تهرانی GB ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
      0 0
      عجیبه که 10 بارخواندید و متوجه نشدید که برگزار شد یا می‌شود؟!!!؟ خب معلومه که می‌شود. در چند جای خبر هم گفته می‌شود. به تاریخ هم دقت کنید نوشته جمعه 22 بهمن دیگه تکلیف مشخصه که شد یا می‌شود؟ :) با همون یکبار خوندن هم اینها مشخص میشه ها با احترام
    • کرمی(طلبه مدرسه آیت الله العظمی بروجردی(ره) IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
      0 0
      با سلام جهت اطلاع: 4 بار عبارت « برگزار می شود» بکار رفته و جمله # برگزار شد# وجود ندارد.
    • نظری IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
      0 0
      آقایی که مدعی هستی شما طلبه می باشی، بهتر است بدانید اسم حوزه علمیه ای که شما در آن درس می خوانید نام مبارک مرجع اعلم زمان خود یعنی: آیت الله العظمی بروجردی(ره)، استاد معظم بنیانگذار جمهوری اسلامی می باشد. لطفا در خصوص نام بردن از بزرگان از علماء ادب را رعایت کنیم.
  • جلیل کرمانشاهی IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    0 0
    بنده به سهم خودم از اینکه یاد و خاطره شهید مدافع حرم حاج فریدون احمدی جهت سالگرد آن عزیز ایثارگر در خبرگزاری حوزه علمیه قم آوردید ممنونم.