یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
حلقه صالحین لنگرود

حوزه/ فعال فرهنگی در جمع بسیجیان مسجد شهدای لنگرود گفت: جهاد تبیین بهترین راهکار در مقابل تهاجم ترکیبی دشمن است و باید آستین همت را بالا زد و در اجرای فرمان مقام معظم رهبری نباید کوتاهی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام سید سجاد مهری‌پور، امروز در پایگاه بسیج سید احمد خمینی (ره) مسجد شهدای لنگرود، در برنامه حلقه صالحین با موضوع جهاد تبیین، گفت: یکی از ضرورت‌ها انتقال آرمان‌های انقلاب اسلامی به نسل جوان و نوجوان امروزی است.

وی افزود: دشمن در راه انتقال آرمان‌های انقلاب و دستاوردهای آن مانع تراشی می‌کند و سعی می‌کند با فضاسازی دروغین، افکار مردم شریف ایران را به سمتی که دوست دارد هدایت کند.

حجت الاسلام مهری‌پور، رهبر معظم انقلاب جهاد تبیین را ضروری دانسته‌اند، گفت: اگر جبهه انقلاب نتواند به خوبی از عهده این کار بربیاید، دشمن با همه امکانات خودش وارد میدان می‌شود؛ تا به امروز هم دشمن از هیچ امکاناتی جهت فضاسازی دروغین دریغ نکرده است.

استاد حوزه ادامه داد: جهاد تبیین بهترین راهکار در مقابل تهاجم ترکیبی دشمن است و باید آستین همت را بالا زد و در اجرای فرمان مقام معظم رهبری نباید کوتاهی کنیم؛ هر جا که فرمان ولی امر در طول تاریخ اسلام و انقلاب، اجرا نشده است، آسیبی به مردم و اسلام زده شده است.

وی افزود: دشمن از جنگ فیزیکی هراس دارد و تمام تلاشش این است که با جنگ نرم به انقلاب آسیب بزند، اما هنوز این را درک نکره است که انقلاب با هدایت امام خامنه‌ای به مسیر خودش با قوت ادامه می‌دهد و ان‌شاءالله با اجرای دقیق فرمان رهبری از تمامی موانع موجود رد شده و به انقلاب مهدوی وصل می‌شود.

جهاد تبیین بهترین راهکار در مقابل تهاجم ترکیبی دشمن است

جهاد تبیین بهترین راهکار در مقابل تهاجم ترکیبی دشمن است

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha