یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
جامعہ بعثت کے زیر انتظام "بعثت محفل بزم قرآن" منعقد

حوزه/ توسط جامعه علمیه بعثت پاکستان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی محفل انس با قرآن در فیصل آباد پاکستان برگزار شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» توسط جامعه علمیه بعثت به مناسبت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، محفل انس با قرآن در دبیرستان پسرانه بعثت فیصل آباد پاکستان برگزار شد که در آن رضوان سعید معاون آموزشی ناحیه چینیوت به عنوان میهمان ویژه شرکت کرد. همچنین قاریان برجسته قرآن حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی علم الهدی، حجت الاسلام ظهور الحسن عسکری، قاری غلام رسول و اختر عمران مدیر آموزش اداره آموزشی بعثت نیز حضور داشتند.

در این مراسم دانش آموزان به تلاوت انفرادی و جمعی پرداختند و پس از آن قاریان میهمان به سبک منحصر به فرد خود بر شکوه محفل افزودند.

حجت الاسلام سید مرتضی علم الهدی از ذوق تلاوت قرآن کریم در بین دانش آموزان قدردانی کرد و آنان را به توسعه بیشتر آن تشویق کرد.

رضوان سعید معاون آموزشی ناحیه چنیوت پاکستان نیز در این مراسم اظهار داشت: تلاوت قرآن مایه خیر و برکت است و در این زمینه زحمات و فعالیت‌های اداره آموزشی بعثت قابل ستایش است.

حجت الاسلام والمسلمین ظهورالحسن عسکری هم گفت: انقلاب اسلامی نعمت عظیمی است و اهمیت آن را باید بدانیم و برای استمرار آن گام‌های عملی برداشته شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha