شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
تصاویر/ جلسه ستاد امربه‌ معروف و نهی از منکر استان در دفتر نماینده ولی‌فقیه در کردستان

حوزه / نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: مدیران نباید خود را از دیدارهای مردمی دور نگه دارند و روحیه عدم پاسخگویی به مطالبات را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان اظهار داشت: مدیر باید همواره بر وضعیت کاری نیروهای خود تسلط داشته باشد تا از وقوع هرگونه ناهنجاری و مشکلی پیشگیری کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: از مدیران درخواست می‌شود که دیدارهای عمومی خود با مردم را افزایش دهند، زیرا در میان همین دیدارهای چهره به چهره مشکلات به خوبی شناسایی می‌شوند و راهکارهای لازم به دست می‌آید.

این استاد حوزوی اظهار کرد: با این وجود باید اذعان کرد که برخی از مدیران دولتی در استان کردستان کمترین دیدارها را با مردم دارند که این امر برخلاف آرمان‌ها و خواسته‌های این نظام و انقلاب است.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی عنوان کرد: مدیران نباید خود را از دیدارهای مردمی دور نگه دارند و روحیه عدم پاسخگویی به مطالبات را داشته باشند، مدیری که در جامعه اسلامی در مسند قرار دارد در اصل خدمتگزار مردم محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: باید در انجام کارها به ویژه در ادارات با توجه به سیره بزرگان دین کارها را انجام دهیم، زیرا داشتن تفکر اسلامی و مردمی باعث تسهیل در امور می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha