جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ائمه جماعات شهرستان قزوین

حوزه / کارگاه یک روزه آموزشی تحت عنوان "روابط صحیح امام و مامومین و مخاطب شناسی" با هدف ارتقای سطح آگاهی و بینش مضاعف در بین ائمه جماعات فعال استان در مسجد النبی قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سیدرضا موسوی شالی، مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین صبح امروز در جمع ائمه جماعات مساجد شهرستان قزوین که در سالن اجتماعات مسجدالنبی (ص) برگزار شد، با بر شمردن انواع مخاطب و بیان انواع سلیقه‌ها، رفتارها و باورها به تبیین راهکارها و مهارت‌های رفتار صحیح با گروه مخاطبان مورد هدف و ارتباط مؤثر با آنان پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: مسجد در همه زمینه‌های عبادی، سیاسی، فرهنگی، آموزشی، قضائی و… دارای نقش بوده که امام جماعت در این موارد دارای نقش کلیدی است؛ امام جماعت با توجه به نقش رهبری و امامت که عهده‌دار است.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین ادامه داد: مساجد محل تجمع اقشار با گروه‌های سنی مختلف است که نقش چشمگیری در تقویت ایمان آنها ایفا می‌کند، به این وسیله می‌توان از توانمندی افراد در زمینه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استفاده کرد.

وی اظهار کرد: اجتماعاتی که در مساجد شکل می‌گیرد، می‌تواند مشکلات فراوانی از مردم را حل کند، به طوری که از این مکان مقدس به عنوان سنگرهای توحیدی یاد می‌شود، امام خمینی (ره) نیز همواره بر استفاده از کارکردهای مسجد برای حل مشکلات تأکید داشتند.

کارگاه دانش افزایی ائمه جماعات مساجد قزوین برگزار شد

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مجید IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    0 0
    سالن اجتماعات مسجد النبی!!!!؟ شبستان امیرالمومنین منظورتونه!؟