سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
ل

حوزه / خادم یاران آران و بیدگلی بزم نور و سرور میلاد ابوتراب را زیر سایه بیرق رضوی در آستان مقدس هلال بن علی(ع) فرزند بلافاصل امیرالمومنین(ع) جشن‌ گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، مسئول کانون خدمت رضوی امام رضا (ع) در آران و بیدگل در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: خادم یاران کانون با همکاری خواهران آستان و مؤسسه زینبیه برنامه‌های جشن میلاد علوی حضرت پدر را در محضر پسر و بارگاه نورانی هلال بن علی (ع) فرزند بلافصل آن حضرت با شکوه معنوی رضوی برگزار کردند.

عمران دلاوریان، افزود: سخنرانی امام جمعه، اجرای سرود «همای رحمت» توسط گروه صراط، مولودی خوانی و رونمایی از کتاب ابوتراب تألیف گروه مطالعاتی اجتماعی ابوتراب از جمله برنامه‌های متنوع و کیفی این جشن سه ساعته در آستان هلال منیر بود.

وی تصریح کرد: هزینه ۲۵ میلیون ریالی آیین جشن میلاد مولود کعبه به صورت مشارکتی توسط آستان و مؤسسه زینبیه و کانون خدمت رضوی امام رضا (ع) تأمین شد.

به گفته وی، کانون خدمت رضوی امام رضا (ع) با حضور چهار خادم یار آقا و بانو و ۱۵ نفر یاور رضوی در آستان مقدس محمد هلال بن علی (ع) فعالیت دارند.

کانون‌های خدمت رضوی تشکل‌های مردم نهادی هستند که با عشق و دلدادگی به امام رضا (ع) در قالب تشکیلات منسجم مردمی کنار هم جمع شدند تا در قالب شبکه خادم یاری با خدمت‌رسانی جهادی به نیازمندان کمک و از آنها گره‌گشایی کنند.

انتهای پیام./‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha