دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه کرگانرود

حوزه/ امام جمعه کرگان‌رود خطاب به مدیران پشت میز گفت: مدیر پشت میزنشین در دولت انقلابی جایی ندارد؛ ما مدیری می‌خواهیم که همیشه در صحنه و در کنار مردم باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه در گیلان، حجت الاسلام ابراهیم فلاح، امام جمعه کرگان‌رود امروز در خطبه‌های نماز جمعه ضمن دعوت شرکت کنندگان به تقوای الهی گفت: خداوند متعال در قرآن کریم در مورد عمل صالح می‌فرمایند: اولین چیزی که باعث از بین رفتن گناه و پوشاندن گناهان می‌شود اعمال صالح است و همچنین کسی که توبه می‌کند به وسیله آن گناهانش از بین رفته و به حسنات تبدیل می‌شود.

وی از فضیلت ماه رجب با سخنی از پیامبر (ص) ادامه داد و فرمود: در این ماه به گفتن ذکر «لا اله الا الله» و استغفار سفارش شده است و خواندن آن باعث ریزش گناهان می‌شود. از نقشه‌های شیطان این است که مؤمنان را زود دعوت به شکست می‌کند و یاس و ناامیدی را در جامعه ایجاد می‌کند.

حجت الاسلام فلاح، جهاد را وظیفه همگان دانست و اظهار کرد: باید با نقشه و برنامه و مدیریت متمرکز به جهاد علیه دشمن برویم، امروزه دشمن ولی فقیه را نشان قرار داده و می‌داند که تا ولی فقیه است هیچکس نمی‌تواند به این انقلاب آسیبی برساند.

خطیب جمعه کرگان‌رود به جشنواره فیلم فجر اشاره کرد و افزود: در بین این فیلم‌ها، فیلم‌هایی بودند که ناامیدی را در بین مردم ایجاد می‌کرد؛ باید فیلم‌هایی با مضمون ارزش‌های دفاع مقدس برای مردم ساخته شود.

وی با تاکید به اینکه صهیونیست‌ها در وین با هدف امتیاز گرفتن مانند سال ۹۲ از دولت ایران، به صحنه آمدند، اظهار کرد: دولت انقلابی هر توافقی را قبول نخواهد کرد، توافقی را می‌پذیرد که باعث بالا بردن عزت کشورمان گردد.

امام جمعه کرگانرود خطاب به مدیران پشت میزنشین، گفت: مدیر پشت میزنشین در دولت انقلابی جایی ندارد؛ ما مدیری می‌خواهیم که همیشه در صحنه و در کنار مردم باشد؛ از فرماندار و بخشدار محترم می‌خواهیم که پیگیر حل مشکلات کشاورزان باشند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha