یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1009111
۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶
انتصاب

حوزه/ حجت الاسلام محمدی به عنوان مسئول جدید توسعه مراکز نوآوری ستاد راهبری نوآوری‌های اجتماعی حوزه‌های علمیه معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، طی مراسمی، حجت‌الاسلام محمد محمدی به عنوان مسئول توسعه مراکز نوآوری در ستاد راهبری نوآوری‌های اجتماعی حوزه‌های علمیه، منصوب شد.

گفتنی است: ستاد راهبری نوآوری‌های اجتماعی در بیست و چهارم دی‌ماه ۱۴۰۰، با حکم آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه، تأسیس و حجت‌الاسلام محمدهادی شریعتی، برای مدت دو سال، به عنوان دبیر این ستاد منصوب شد.

به موجب این حکم، این ستاد، به عنوان مرکز راهبری و نظارت بر نوآوری‌های اجتماعی حوزه‌های علمیه، مأمور تدوین الگوی نظری و تأمین الزامات اجرایی آن شده است. از جمله مأموریت‌های ستاد می‌توان به مواردی چون تدوین نظام جامع مدیریت مشارکتی نوآوری‌های اجتماعی، شناسایی و نمایه‌سازی همکاران محوری زیست‌بوم نوآوری، تأسیس و تجهیز مراکز رشد و نوآوری منطقه‌ای در مراکز استانی، آموزش و ترویج رویکرد مشارکتی در نوآوری‌های اجتماعی و طراحی و پیاده‌سازی زیرساخت فناورانه و سامانه اصلی ستاد نوآوری اشاره نمود.

مدیریت توسعه مراکز نوآوری ستاد راهبری، در تلاش است علاوه بر همکاری با مراکز نوآوری حوزوی موجود، زمینه تأسیس مراکز رشد مدرسه‌پایه و مراکز نوآوری اجتماعی تخصصی را به کمک مراکز مدیریت استانی، فراهم سازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha