شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ کارگاه آموزشی رسالت مبلغان در فضای رسانه همراه با تقدیر از مبلغین برتر جامعه المصطفی اصفهان در فضای مجازی

حوزه/ در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی یک روزه «رسالت مبلغان در فضای رسانه» ۱۰۰ نفر از طلاب غیرایرانی خواهر و برادر برتر فعال در فضای مجازی تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، بر اساس رسالت و ظرفیت عظیم جامعة المصطفی در زمینه ورود به عرصه جهاد تبیین و کار تشکیلاتی در فضای مجازی، شعبه جامعة المصطفی العالمیه در اصفهان کارگاهی آموزشی برگزار کرد.

این کارگاه تحت عنوان «رسالت مبلغان در فضای رسانه» ویژه مبلغان برتر در فضای مجازی (خواهران و برادران) با حضور حجت الاسلام جواد جلوانی، دبیر نهضت سواد رسانه‌ای انقلاب اسلامی استان اصفهان برگزار شد.

در این کارگاه ضمن آموزش سرفصل‌های مهم سواد رسانه‌ای در عرصه شبکه‌های اینترنتی و مجازی بین‌المللی چون توئیتر، اینستاگرام، تلگرام، و.. ابعاد گسترده فعالیت در فضای مجازی و ضرورت تقویت جبهه تبیین و بیان رسالت طلاب در عرصه فضای مجازی بررسی و بر ادامه سلسله کارگاه‌های آموزشی تولید محتوا و تبلیغ مجازی دین تاکید شد.

در پایان این کارگاه آموزشی، از ۱۰۰ نفر از طلاب غیرایرانی خواهر و برادر برتر در شبکه‌های مختلف مجازی در عرصه بین‌المللی که دارای گروه‌ها و کانال‌های تبلیغی بودند، تجلیل شد.

۱۰۰ مبلغ برتر غیرایرانی فعال در فضای مجازی تجلیل شدند

۱۰۰ مبلغ برتر غیرایرانی فعال در فضای مجازی تجلیل شدند

۱۰۰ مبلغ برتر غیرایرانی فعال در فضای مجازی تجلیل شدند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha