سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
امام جمعه بندرعباس

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با تاکید بر انجام اقدامات تهاجمی علیه دشمن در قالب جنگ ترکیبی، گفت: نهادهای متولی برای شناسایی نقاط ضعف دشمن وارد میدان شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی بعد از ظهر امروز در نشست جهاد تبیین، که در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان برگزار شد، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (حفظه الله)، اظهار کرد: دشمن در حال رویایی با جمهوری اسلامی است و در این راه از جنگ ترکیبی استفاده می‌کند.

وی با ذکر این نکته که مقابله با ارزش‌های نظام و انقلاب از جمله مهم‌ترین وظایف دشمن است، ابراز کرد: موضوع جنگ ترکیبی باید برای همگان تبیین شود تا کشور با تمام توان برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن بسیج شود.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، زیرساخت‌های فکری جوانان را از دیگر اهداف دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: نباید از بنیه‌های فکری و اعتقادی جامعه غافل شویم چراکه مهم‌ترین هدف دشمن هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، شناخت نقاط قوت و ضعف خود و دشمنان را در ادامه جهاد تبیین دانست و عنوان کرد: باید اقداماتی در راستای حمله به دشمن در قالب جنگ ترکیبی تدوین شود که نیاز است نهادهای متولی برای شناسایی نقاط ضعف دشمن وارد میدان شوند.

وی، ضمن تاکید بر استدلال و برهان در جهاد تبیین، گفت: در راستشی جهاد تبیین باید از ابزار جوان پسند استفاده شود تا ضریب نفوذ گفتمان انقلاب در جامعه افزایش پیدا کند.

امام جمعه بندرعباس، با تاکید بر انجام کار تشکیلاتی در راستای جهاد تبیین، خاطرنشان کرد: حرکت‌های فردی خوبی در راستای جهاد تبیین شکل گرفته است اما برای رسیدن به هدف نیازمند فعالیت جمعی هستیم.

انتهای پیام / ‏‬

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha