سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تصاویر/ بیست و سومین همایش کتاب سال حوزه و پنجمین جشنواره مقالات علمی حوزه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین لک زایی گفت: در بیست و سومین همایش کتاب سال حوزه، پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، مقام ممتاز این دوره را بدست آورده است.

حجت الاسلام والمسلمین نجف لک زایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، که در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه بیست و سومین همایش کتاب سال حوزه برگزار شد، با اشاره به برگزیده شدن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در همایش کتاب سال حوزه، گفت: در بیست و سومین همایش کتاب سال حوزه، پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی مقام ممتاز این دوره را بدست آورده است.

رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، افزود: در کنار این ۹ اثر، نشر و پژوهشگاه هم مقام برتر و به عنوان برگزیده معرفی شده و در مجموع ۱۱ لوح تقدیر به این پژوهشگاه در موضوعات مختلف ارائه شده است.

وی بیان داشت: این موضوعات و آثار متنوع است. بعضی از آثار مربوط به حوزه فلسفه سیاسی اسلام مانند کتاب سیاست الهیه از منظر حکمت متعالیه، بعضی مربوط به حوزه تمدنی است مانند تنوع اسلامی در تنوع اسلامی، بعضی مربوط به فعالیت قرآنی، اخلاقی و معرفتی است.

حجت الاسلام والمسلمین لک زایی با اشاره به عوامل تحول علمی در حوزه، بیان داشت: رتبه بندی آثار تولیدی، تقدیر از برگزیده‌ها، حمایت از طلاب جوان پژوهشگر تربیت پژوهشگر، توجه به موضوع آموزش پژوهش محور و کارآمد بودن پژوهش‌ها به حل مسئله روز از مهمترین این مسائل است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسن اجرایی RO ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    0 0
    کلمه برگزیده در تیتر اشتباه است. شایسته تقدیر درست است. تنها سه اثر برگزیده شده و ۲۴ اثر شایسته تقدیر.