شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
نماینده ولی‌فقیه در کردستان

حوزه / نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: اعضای شورا با علم به مشکلات مردم، این مسئولیت را پذیرفته و نباید در جلسات طرح مشکل کنند، بلکه باید دنبال حل مشکلات و پیگیری مطالبات مردم باشند و توپ را به زمین دیگران نیندازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در دیدار با اعضای شورای اسلامی استان کردستان که در دفتر نماینده ولی‌فقیه برگزار شد، با تأکید بر اینکه همه مسئولان خود را در قبال مردم مسئول و پاسخ‌گو بدانند، اظهار داشت: در دسترس بودن و پاسخ‌گویی بنده به مردم و ارباب رجوع وظیفه بوده و خوشحالی و احساس آرامش در وجود هم‌استانی‌ها، برایمان غنیمت و مایه خوشحالی است.

وی بر لزوم پاسخگویی به مطالبات مردم تأکید کرد و گفت: تلفن از دسترس خارج کردن و عدم پاسخ‌گویی، مشکلی را حل نخواهد کرد، بنده همواره تلفنم در اختیار مردم بوده و این را احساس مسئولیت و کوچک‌ترین انجام وظیفه برای مردم می‌دانم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان تصریح کرد: اعضای شورا با علم به مشکلات مردم، این مسئولیت را پذیرفته و نباید در جلسات طرح مشکل کنند، بلکه باید دنبال حل مشکلات و پیگیری مطالبات مردم باشند و توپ را به زمین دیگران نیندازند.

وی با بیان اینکه تخریب و بیان قصور گذشتگان دردی را نخواهد کرد، افزود: ارائه گزارش مشکلی نداشته، اما سعی شود همواره حرمت‌ها رعایت و زحمات گذشتگان نادیده گرفته نشود.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی، خدمت به بندگان را بهترین شکل عبادت خداوند خواند و تأکید کرد: سعی شود از فرصت مسئولیت در راستای خدمت‌رسانی به مردم گام برداشته شود؛ در این وضعیت اقتصادی، بیماری و مشکلات کنونی که توانایی پرداخت پول به دیگران را نداریم، حداقل با مردم خوش‌برخورد و خدمت به خلق را را در اولویت قرار بدهیم.

وی با یادآوری اینکه پیگیری حل مشکلات مردم جزو وظایف تک‌تک مسئولان است، عنوان کرد: مدیران و اعضای شورای شهر باید برای خود چشم‌انداز و برنامه داشته باشند، نه اینکه برخی‌ها مدعی بودند که برای خدمت به خلق، مهار گرانی و اینکه دیگر مردم نیازی به دریافت یارانه نداشته باشند، به میدان آمده و زمانی‌که از آنان سوال می‌پرسیدند، می‌گفتند اگر ما نمی‌آمدیم اوضاع بدتر می‌شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان اینکه باید همه با هم از موفقیت دولت‌ها خوشحال شویم، عنوان کرد: نباید بدخواه دیگران باشیم، چراکه آنچه که برای دیگران در ذهن بپرورانید، سر خود انسان خواهد آمد.

وی از اعضای شوراهای اسلامی استان خواست که هر کدام مشکلات شهرستان و مناطق خود را با ارائه راهکار برای پیگیری به صورت مکتوب اعلام کنند و یادآور شد: باید خود مردم نیز در راستای رفع معضلات همکاری کنند، چراکه نظام در دورترین نقطه این استان، خدمات مختلفی همچون گازرسانی، آبرسانی و … انجام داده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی با پیشنهاد اینکه کارگروه‌های شهرستانی برای شناسایی و تسریع در پیگیری مشکلات مردم تشکیل شود، ابراز داشت: بنده آمادگی داشته که ماهانه با هر کدام از شوراهای شهرستان‌ها یک جلسه برگزار و به صورت میدانی از محل بازدید و مطالبات مردمی را پیگیری کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان بیان کرد: بنده این آمادگی را داشته که در همین اسفندماه دو بازدید میدانی از شهرستان‌ها به منظور پیگیری مشکلات مردم را داشته و انتظار می‌رود که از فرودین ماه تا آخر خردادماه هر هفته یک جلسه برگزار و مطالب کارشناسی‌تر و دقیق‌تر مطرح شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha