شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1010258
۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷
محمدی لائینی

حوزه/ امام جمعه ساری با اشاره به در پیش بودن سال نو و افزایش خرید و فروش کالا در بازار عرضه و تقاضا، از بازرسان صنفی استان خواست در راستای جلوگیری از گران‌فروشی و احتکار کالا، نظارت‌ها از واحدهای صنفی را افزایش دهند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی، امروز در خطبه‌های نماز جمعه ساری گفت: امروز همه ما به تاسی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب وظیفه داریم نسبت به مسئله جهاد تبیین توجه داشته باشیم و به معنای واقعی اقدامات مثبت را به آحاد مردم معرفی کنیم.

وی خاطر نشان کرد: مردم ما بسیار هوشیار هستند و در برابر تفرقه افکنی های استکبار جهانی و دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایستادگی خواهند کرد اما شاید برخی از واقعیت‌های این نظام سرافراز را ندانند که تحلیل گران سیاسی باید به این موضوعات در تریبون‌های مختلف بپردازند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: وحدت، اتحاد و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب و حمایت از ولایت فقیه رمز پیروزی ایران اسلامی است و باید همواره در مسیر حق و حقانیت قدم برداریم.

وی اضافه کرد: در دهه‌های گذشته با وجود دشمنی و کارشکنی‌های استکبار جهانی اما مردم با همدلی پای آرمان‌های خود ایستادند و به طور حتم این حمایت‌ها تداوم خواهد یافت.

امام جمعه ساری تصریح کرد: نسل نوجوان و جوان شاید از دستاوردهای دهه‌های گذشته نظام مقدس جمهوری اسلامی چندان اطلاع نداشته باشند، بنابرین مسئولان دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارند نسبت به بیان این عملکردها اقدام کنند.

وی گفت: همه ما وظیفه داریم برای گره گشایی از مشکلات اقتصادی مردم گام برداریم و با این رویه به طور حتم اخلاق مداری و در مسیر زندگی اسلامی حرکت کردن در جامعه افزایش می‌یابد.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مردم با وجود مشکلات اقتصادی هیچ گاه از نظام مقدس جمهوری اسلامی ناامید نشده اند و پای ارزش‌های دینی ایستاده اند.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن سال نو و افزایش خرید و فروش کالا در بازار عرضه و تقاضا، از بازرسان صنفی استان خواست در راستای جلوگیری از گران‌فروشی و احتکار کالا، نظارت‌ها از واحدهای صنفی را افزایش دهند.

محمدی لائینی افزود: باتوجه به افزایش ترددها در اماکن عمومی مازندران به خاطر خریدهای شب عید، از مردم می‌خواهیم نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی حساس باشند و این ویروس خطرناک را آسان نپندارند.

وی ادامه داد: باید همه ما برای توسعه اقتصادی در کشور گام برداریم و با تکیه بر توان داخلی به طور حتم تحریم‌ها و فشارهای خارجی خنثی می‌شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha