یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حاج ماندگاری

حوزه/  حجت‌الاسلام والمسلمین ماندگاری تصریح کرد: اگر همه مسئولان و مردم مانند حاج قاسم حرکت کنند، حساسیت به خرج دهند و تلاش و مجاهدت کنند، به طور قطع مشکلات موجود به سرعت حل می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی ماندگاری، ظهر امروز در همایش «شهر در مسیر جهاد تبیین و گام دوم انقلاب اسلامی» در تالار فردوسی شهرداری بندرعباس، گفت: امروز مشکلاتی که ما در کشور با آن‌ها روبرو هستیم از مشکلاتی که در دوران دفاع مقدس گریبان‌گیرمان شده بود سخت‌تر و پیچیده‌تر نیست.

وی افزود: مسئله‌ای که باعث شده است به این میزان شاهد دیده‌شدن مشکلات در جامعه باشیم تنبلی‌ها است؛ متأسفانه این مشکلات توسط عافیت‌طلبان ایجاد و توسط خستگان نیز در جامعه ماندگار می‌شود، لذا باید بگوییم مشکل امروز جامعه ما وجود افرادی است که به جای مردمی بودن راه اشرافی‌گری و خوش گذرانی را برگزیده‌اند.

کارشناس مذهبی تصریح‌کرد: الگوی مدیریت و فرماندهی در جامعه اسلامی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است، لذا اگر همه مسئولان و مردم مانند حاج قاسم حرکت کنند، حساسیت به خرج دهند و تلاش و مجاهدت کنند، به طور قطع مشکلات موجود به سرعت حل می‌شود.

وی ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی اجرای گام دوم انقلاب را بر دوش جوانان گذاشته‌اند و اگر نگاهی به بیانیه بیندازیم خواهیم دید یکی از اولین مسائلی که مورد اشاره قرار گرفته، امیدآفرینی و امیدوار کردن مردم است.

ماندگاری خاطرنشان‌کرد: دشمن می‌خواهد با القای ترس و ناکارآمدی ما را ناامید کند و برای وصول به این هدف برنامه‌ریزی کرده است؛ اولین کار این است که می‌خواهند تعداد ما را کم کنند و از طرف دیگر با تجهیزاتی که دارند سعی در رعب‌انگیزی دارند و با دروغ، تهمت و لجن‌پراکنی تلاش می‌کنند تا ما را از مسیر الهی و انقلابی خارج کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha