جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ رونمایۍ از اثر « الموسوعة الفقهية الميسرة »

حوزه/ رئیس هیئت امنای مجمع الفکر الاسلامی گفت: موسوعه فقهیه میسره اولین اثری است که جامع بین عمق، آسانی دسترسی به مطالب و شمول کامل نسبت به مسائل فقهی می باشد؛ این کتاب در عین اختصار، جامع بوده و غالباً مغنی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله محسن اراکی رئیس هیئت امنای مجمع الفکر الاسلامی، امروز در آیین رونمایی از ۱۶ جلد «موسوعة الفقهیة المیسّرة» نوشته استاد محمدعلی انصاری شوشتری که در سالن همایش های دانشکده اصول الدین قم برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد رجب و شعبان، گفت: یکی از برترین شخصیت هایی که از آغاز تأسیس مجمع الفکر الاسلامی در آن حضور داشته و افتخار آفرینی کرده اند استاد انصاری بوده است؛ برای ایشان طول عمر و سلامتی روزافزون را از خداوند مسئلت داریم.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه، افزود: موسوعه فقهیه میسره اولین اثری است که جامع بین عمق، آسانی دسترسی به مطالب و شمول کامل نسبت به مسائل فقهی می باشد.

آیت الله اراکی خاطرنشان کرد: این کتاب در عین اختصار، جامع بوده و غالباً مغنی است.

وی موسوعه التاریخ الاسلامی را یکی دیگر از آثار ارزشمند تولید شده از سوی مجمع الفکر الاسلامی دانست و گفت: موسوعه مؤلف الامامیة سومین موسوعه بزرگ و ارزنده ای که تاکنون ۲۳ جلد آن از سوی این مجمع به تألیف و چاپ رسیده و ادامه آن نیز در حال نگارش است.

رئیس هیئت امنای مجمع الفکر الاسلامی تصریح کرد: موسوعة السنت الشریفة چهارمین موسوعه در دست تألیف از سوی مجمع است که تطبیق فقه با نیازهای روز محور اصلی این کتاب ارزشمند می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha