سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
مرتضی مطیعی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: مسئولان استانی و شهرستانی در روزهای پایان سال بر قیمت ها و بازار نظارت ویژه داشته باشند خصوصا از یکم تا سیزدهم فروردین و تعطیلات که برخی کالاها افزایش قیمت غیرمنطقی دارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان در مسجد امام(ره) این شهر ضمن تبریک ماه شعبان و تاکید بر تقوا بیان کرد: مذاکرات وین با جدیت و پشتوانه بودن مردم بر اساس منطق و ضد استکبار پیش می رود و تیم مذاکراتی ایران به دنبال برداشتن تحریم ها به ویژه از بین بردن تاثیر تحریم ها است.

وی افزود: چهاردهم اسفند بنا به فرمان امام راحل کمیته امداد بنیانگذاری شد و هفته نیکوکاری امسال با شعار "عیدی برای همه" از روز گذشته آغاز و تا پایان هفته بعد ادامه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی ادامه داد: کمک های مردمی و مشارکت عمومی در انفاق، برکات بسیاری در جامعه به همراه دارد و نشان از نوع دوستی، سخاوتمندی و عزت مؤمنان است.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی ادامه داد: راه اندازی موکب اشتغال در راستای کمک به رونق اشتغال و کاریابی، سامانه هوشمند در مسیر حمایت از تولیدات و مهارت از جمله فعالیت های کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به هفته منابع طبیعی و درختکاری اضافه کرد: طبق روایت و تاکیدات قرآنی، کاشت هر درخت ضمن ایجاد آب و هوای مطبوع، جلوگیری از ریزگرد و حفط خاک، خیری مستمر حتی پس از مرگ است.

امام جمعه سمنان خاطرنشان کرد: هجدهم اسفندماه سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد در راستای جذب جوانان به مساجد و نگاه سرمایه گذاری به جوانان است.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی یادآور شد: مسئولان استانی و شهرستانی در روزهای پایان سال بر قیمت ها و بازار نظارت ویژه داشته باشند خصوصا از یکم تا سیزدهم فروردین و تعطیلات که برخی کالاها افزایش قیمت غیرمنطقی دارند.

وی بر برخورد قاطع با متخلفان و نظارت مستمر بر بازار شب عید تاکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سرباز IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
    0 0
    عزیزم خرید مردم قبل از عید هست چرا باید عرضه میوه و نظارت از بعد از عید شروع شود؟