پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
رئیس جمهور در دیدار خیرین استان گلستان

رئیس جمهور با تاکید بر ماندگاری کار مشترک دولت و مردم، گفت: دولت در خدمت‌رسانی در کنار مردم است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از گرگان، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، عصر جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ در دیدار با خیرین استان گلستان، اظهار کرد: کارهایی که خیرین انجام می‌دهند، کمک به مردم و همراهی با دولت است.

رئیس جمهور با بیان اینکه دولت اقدامات خیرین را ارج می‌نهد، گفت: کاری که دولت با همراهی مردم انجام دهد، ماندگار است و خداوند، پیامبر و اهل بیت(ع) به کار خیران و نیکوکاران توجه ویژه دارند.

رئیسی همچنین با اشاره به حلول ماه شعبان گفت: توجه به اعمال ماه‌های شعبان و رمضان نشان می‌دهد همیشه در پرتو خداخواهی، دگرخواهی و دستگیری از دیگران به‌ویژه نیازمندان وجود دارد به طوری که به فکر دیگران بودن، در آیات قرآن، سیره اهل بیت(ع) و زندگی انسان‌های سالم بسیار پررنگ است.

رئیس جمهور ایجاد رفاه و آسایش برای مردم را مهم دانست و گفت: دولت خود را موظف به افزایش سطح رفاه و آسایش مردم می‌داند و خیرین در این حوزه کمک حال دولت و مردم هستند.

وی با اشاره به بازدیدهای صبح امروز از مناطق مختلف استان گلستان، دیدن مشکلات موجود را رنج‌آور توصیف کرد و گفت: خلیج گرگان نعمت بزرگ طبیعی است که نباید خشک شود، بلکه باید با احیا و استفاده از این نعمت، در استان اشتغال‌زایی شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha