پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
رضایی اصفهانی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رضایی اصفهانی گفت: این یک حرکت جهادی به معنای واقعی کلمه جهاد تبیین بوده و بدون هیچ بودجه مصوبی از سوی دولت یا مجلس اجرایی شد؛ بیش از ۱۰۰۰ نفر در این کنگره به نگارش مقاله پرداخته و ۷۰ نفر داوری آن ها را بر عهده گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین رضایی اصفهانی رئیس مجتمع آموزش عالی قرآن و حدیث جامعة المصطفی، امروز در نشست خبری کنگره بین المللی گام دوم انقلاب اسلامی از منظر قرآن و حدیث ضمن تبریک میلاد امام حسین، امام سجاد و حضرت ابوالفضل علیهم السلام گفت: کنگره به دلیل شیوع بیماری کرونا دچار تأخیراتی شد؛ روز پنجشنبه ۱۹ اسفند مراسم این کنگره از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ و در تالار قدس مجتمع آموزش عالی امام خمینی واقع در میدان جهاد قم برگزار خواهد شد.

وی افزود: اعضای هیئت مدیره این کنگره خدمت مقام معظم رهبری رسیدند که بیانات ایشان در این دیدار در روز پنجشنبه در مراسم کنگره پخش خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی اصفهانی خاطرنشان کرد: پیام تصویری مقام معظم رهبری، پیام مجازی ریاست محترم جمهور و همچنین حضور و سخنرانی مدیر حوزه های علمیه و ریاست جامعة المصطفی بخش های مختلف این مراسم را تشکیل خواهد داد.

وی هدف اصلی این کنگره را لبیک گویی به مقام معظم رهبری در راستای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دانست و گفت: این یک حرکت جهادی به معنای واقعی کلمه جهاد تبیین بوده و بدون هیچ بودجه مصوبی از سوی دولت یا مجلس اجرایی شد؛ بیش از ۱۰۰۰ نفر در این کنگره به نگارش مقاله پرداخته و ۷۰ نفر داوری آن ها را بر عهده گرفتند.

رئیس مجتمع آموزش عالی قرآن و حدیث تصریح کرد: امید داریم این کنگره که به صورت بسیجی وار اجرایی شد الگویی برای سایر کنگره ها شود؛ این کنگره می تواند زمینه ساز ایجاد رشته، گرایش و کتاب های مختلفی باشد.

وی با اشاره به برنامه های تلویزیونی این کنگره افزود: تاکنون ۸ برنامه تلویزیونی در شبکه قرآن سیما از طرف کنگره بین المللی گام دوم انقلاب اسلامی از منظر قرآن و حدیث روی آنتن رفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha