شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام سبحانی، بیانیه گام دوم انقلاب

حوزه/ معاون آموزشی و پژوهشی ستاد فرهنگی فجر انقلاب اسلامی گفت: با توجه به اهمیت صدور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از سوی رهبر معظم انقلاب، تاکنون ۱۰ کتاب در این خصوص منتشر کرده ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین سبحانی، معاون آموزشی و پژوهشی ستاد فرهنگی فجر انقلاب اسلامی در آیین اختتامیه نخستین دوره کشوری تربیت مربی بیانیه گام دوم که در مجتمع یاوران مهدی(عج) برگزارشد، اظهار کرد: تاکنون بر محور فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه‌های استکبارستیزی، اقتصاد مقاومتی، خانواده، نفوذ دشمن و دشمن شناسی، سبک زندگی اسلامی و جمعیت از طریق تفاهم با برخی از مراکز علمی کشور فعالیت‌هایی نیز انجام داده‌ایم. برخی از آن‌ها در قالب کتاب چاپ شده است و تعدادی دیگر نیز آماده چاپ هستند.

معاون آموزشی پژوهشی ستاد فرهنگی فجر انقلاب اسلامی افزود: ۲۸۰ هزار نفر از روحانیون، پزشکان و مهندسان، روحانیون، دانشجویان و اقشار مختلف مردمی در سطح کشور در سامانه‌های ارتباطی و شبکه‌های اطلاع‌رسانی ما قرار دارند که در مناسبت‌های مختلف و برنامه‌های گوناگون به ایشان اطلاع‌رسانی صورت می‌گیرد.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به فلسفه برگزاری دوره تربیت مدرس بیانیه گام دوم در قم بیان کرد: با توجه به اهمیت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و با هدف تحقق ماموریت‌های مندرج در آن و با نگاه به نقش آموزش و پرورش در تبیین این اهداف اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و ستاد فرهنگی فجر انقلاب اسلامی اقدام به برگزاری دوره‌های تربیت مدرس گام دوم انقلاب اسلامی کرده است.

وی افزود: در این دوره که برای نخستین بار در کشور در قم برگزار می‌شود این دوره با محوریت آشنایی با روح کلی بیانیه گام دوم، تبیین فرصت‌های انقلاب اسلامی و مدل حکمرانی و تربیت کادر چله دوم انقلاب اسلامی همچنین تمدن‌سازی در گام دوم انقلاب اسلامی و نقش فضیلت اخلاقی امید، به مدت ۷۰ ساعت و در ۳۵ جلسه کارگاهی برای معلمان آموزش وپرورش کشور برگزار می‌شود.

معاون آموزشی و پژوهشی ستاد فرهنگی فجر انقلاب اسلامی گفت: این دوره می‌تواند برای آشنایی نسل جدید انقلاب اسلامی که انقلاب اسلامی را درک نکرده‌اند اهمیت داشته باشد، اکنون که در چله انقلاب هستیم و دشمنان برای فرهنگ نسل ما در حال برنامه ریزی هستند، تبیین گام دوم انقلاب اسلامی اهمیت به سزایی دارد.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha