پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
برگزاری نشست فصلی معاونین فرهنگی استان همدان

حوزه/ نشست فصلی معاونان فرهنگی تبلیغی مدارس علمیه خواهران ۲۱ اسفند برگزار خواهد شد.

مریم جان جان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان از برگزاری نشست فصلی معاونین فرهنگی تبلیغی و افتتاح هیئت های تخصصی صلح مدارس علمیه خواهران استان همدان خبر داد.

وی ادامه داد: با توجه به نقش خواهران طلبه در هدایت بانوان جامعه و رسالت عظیم فرهنگی تبلیغی که بر عهده دارند در همین راستا این نشست به صورت حضوری ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ در مدرسه علمیه الزهرا(س)همدان با حضور مدیر حوزه علمیه خواهران استان برگزار می شود .

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان همدان ادامه داد: از آنجا که بنای مدیریت حوزه های علمیه بر تبلیغ دین واشاعه فرهنگ اسلامی در سطح جامعه است، یکی از اولویت های این امر تعامل وتفاهم حداکثری باهمه سازمانها و نهادها است که آثار و برکات فراوانی به همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به اهداف این نشست، بیان کرد: در این نشست در راستای تفاهم نامه افتتاح هیئت های تخصصی صلح و با توجه به ظرفیت های موجود در حوزه های علمیه خواهران استان برای حل اختلافات خانواده ها، دکتر عدالتخواه ریاست اداره کل دادگستری استان همدان به ایراد سخنرانی می پردازند .

خانم جان جان در پایان اظهار کرد: در این نشست برای کسب فیوضات و برکات معنوی در مسیر خدمت، شرکت کنندگان از سخنرانی آیت الله موسوی اصفهانی بهره مند خواهند شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha