چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تصاویر/ایستگاه صلواتی مدرسه خاتم الانبیاء (ص) سنندج به مناسبت عید مبعث

حوزه/ جلسه بررسی آمادگی برای خدمات‌رسانی به زائران نیمه شعبان در منطقه ۵ شهرداری قم برگزار و طی آن از ثبت‌نام بیش از ۱۳۰ موکب برای استقرار در مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) خبر داده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، ‌ جلسه بررسی اقدامات و آمادگی‌های منطقه ۵ شهرداری قم برای برگزاری باشکوه جشن نیمه شعبان با حضور عباس ذاکریان معاون خدمات شهری شهرداری قم، مرتضی حیدری فرماندار، نرجس نیازمند و حجت‌الاسلام استقامت از اعضای شورای اسلامی شهر قم، زین‌العابدین قراچورلوی مدیر منطقه ۵ شهرداری و تعدادی از مسئولان اجرایی و استانی برگزار و آخرین اقدامات و تدابیر شهرداری قم جهت خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان و زائران بررسی شد.

معاون خدمات شهری شهرداری قم در بخشی از این جلسه، گفت: برای خدمات‌رسانی مطلوب به زائران و شهروندان در طول جشن‌های نیمه شعبان، ۱۱ کمیته در شهرداری قم تشکیل‌شده است.

عباس ذاکریان اظهار داشت: شهرداری قم با تمام توان آماده خدمات‌رسانی برای برگزاری باشکوه جشن نیمه شعبان است.

فرماندار قم نیز با بیان اینکه بار اصلی مناسبت‌های ملی و مذهبی در قم بر عهده شهرداری است، گفت: شهرداری قم در خط مقدم خدمات‌رسانی جشن نیمه شعبان است.

مرتضی حیدری ادامه داد: باید از مناسب‌های ملی و مذهبی شاخص مانند جشن نیمه شعبان که با محوریت شهر قم انجام می‌شود حداکثر استفاده انجام بگیرد، استفاده بهینه از این ظرفیت‌ها می‌تواند بسترساز تحولات فرهنگی مطلوب و رونق اقتصادی شهروندان شود.

گفتنی است: در این جلسه بر تقویت بعد مردمی جشن نیمه شعبان با محوریت بلوار پیامبر اعظم(ص) با الگوگیری از پیاده‌روی اربعین تأکید شد.

همچنین در ادامه این جلسه از ثبت‌نام بیش از ۱۳۰ موکب برای استقرار در حدفاصل عمود ۱۲ تا عمود ۱۰۴ برای خدمات‌رسانی به زائران نیمه شعبان خبر داده شد و نسبت به اجرای برنامه‌های محتوایی و فرهنگی غنی و جدید به همراه وحدت رویه در بعد فرهنگی، تولیدات رسانه‌ای، پوشش مسیرهای فرعی منتهی به مسجد مقدس جمکران، فعال‌سازی سرویس‌های بهداشتی از ۲۳ اسفندماه تأکید شد.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha