جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کاروان راهیان نور آذربایجان‌غربی

حوزه/ سرهنگ ممبینی، با بیان اینکه روزانه حدود چهار هزار نفر برای بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس به خرمشهر سفر می‌کنند که طی روزهای آینده افزایش خواهد داشت، گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان تعطیلات نوروزی بیش از دو میلیون زائر از مناطق عملیاتی دفاع مقدس استان بازدید کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، سرهنگ ایمان ممبینی، مسئول راهیان نور سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان، در جمع خبرنگاران، به تشریح برنامه‌های راهیان نور در یادمان‌های خوزستان پرداخت و اظهارداشت: به مناسبت روز ملی راهیان نور با همت فرماندهی سپاه استان بعد از دو سال وقفه، اعزام کاروان‌های راهیان نور به خوزستان آغاز شد که با اقبال عمومی از سراسر کشور مواجه شده است.

وی افزود: اکنون خیل عظیم کاروان‌های راهیان نور از سراسر کشور به استان خوزستان روانه هستند.

مسئول راهیان نور سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: همچنین برنامه روز ملی راهیان نور در محل اردوگاه شهید باقری سالن اجتماعات شهید جهان‌آرا با حضور مهمانان کشوری برگزار خواهد شد.

سرهنگ ممبینی ادامه داد: افتتاحیه هجدهمین جشنواره راهبرد سرزمین نور نیز در تالار اجتماعات امام خامنه‌ای مجتمع فجر ضمن تقدیر از خانواده‌های شهدی مدافع حرم با حضور مهمانان استانی انجام خواهد شد.

وی افزود: جلسات و تمهیدات مختلفی جهت اجرای برنامه‌های متنوع تا پایان تعطیلات نوروزی برای کاروان راهیان نور تدارک و برگزار شده است.

مسئول راهیان نور سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان بیان کرد: روزانه حدود چهار هزار نفر برای بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس به خرمشهر سفر می‌کنند که طی روزهای آینده افزایش خواهد داشت.

سرهنگ ممبینی ادامه داد: امروز فقط استان خوزستان غریب به ۴۰۰۰۰ زائر در قالب کاروان‌های راهیان نور به خرمشهر اعزام می‌کند و پیش‌بینی می‌شود تا پایان تعطیلات نوروزی این رقم به بیش از دو میلیون زائر برسد.

وی با بیان اینکه تمام اقدامات در چارچوب ابلاغیه‌های ستاد ملی کرونا و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود، گفت: تمام یادمان‌ها جهت بازدید در برنامه‌ زیارتی کاروان‌ها قرار دارند البته یک سری تمهیدات برای زمان‌بندی حضور زائرین پیش‌بینی شده است تا به موقع در اردوگاه‌ها حاضر شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha