پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
غرفه فروش ارزاق مردمی

حوزه/همانند سنوات گذشته، سازمان میادین شهرداری قم نسبت به جانمایی و استقرار غرف عرضه مایحتاج اقدام و خدمات ویژه و مطلوبی جهت استقبال از زائرین و مجاورین شهر کریمه اهل‌بیت(س) در نظر گرفته است.

علیرضا مظفری، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری قم در گفت وگو با خبرگزاری حوزه، اظهار داشت: هفت غرفه عرضه مایحتاج زائر در مسیرهای مواصلاتی به مسجد مقدس جمکران، جانمایی و مستقر خواهد شد.

وی با اشاره به تنوع خدمات و اختصاص در این غرفه‌ها در مکان‌های مختلف مسجد مقدس جمکران گفت: ایستگاه شماره یک در مقابل درب یک جنب پارک‌سوار شماره یک؛ ایستگاه شماره دو در مقابل درب ۲ جنب دارالشفاء؛ ایستگاه شماره سه در جنب درب ۲؛ ایستگاه شماره چهار در مقابل درب ۳؛ ایستگاه شماره پنج در میدان آل یاسین؛ ایستگاه شماره ۶ مقابل پارک‌سوار ناظم زاده و ایستگاه شماره هفت در بلوار پیامبر اعظم (ص) جنب ستاد تسهیلات زائرین، جهت تأمین تسهیلات رفاهی موردنیاز و تأمین اقلام و مایحتاج زائرین در نظر گرفته‌شده است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم، خدمت‌رسانی بی‌منت را اساس و رکن اصلی فعالیت در سازمان معرفی و افزود: باید در همه حال، نسبت به ارائه خدمات مورد نیاز آمادگی داشته باشیم و تلاش می‌کنیم روند کیفی خدمات خود را افزایش دهیم.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha